• یکشنبه / ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۳:۱۸
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402112215818
  • خبرنگار : 50201

/۴۵ سال باهم برای ایران مقتدر/

یک مسئول: انقلاب اسلامی مردمی‌ترین انقلاب تاریخ است

یک مسئول: انقلاب اسلامی مردمی‌ترین انقلاب تاریخ است

ایسنا/مازندران مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه از انقلاب اسلامی به عنوان مردمی‌ترین انقلاب یاد کرد و گفت: انقلاب اسلامی معجزه بود، کودتا، فریب و وعده نبود، دست خارجی نیز در کار نبود.

حجت الاسلام محمدرضا تویسرکانی امروز در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن نوشهر با بیان اینکه انقلاب اسلامی بزرگترین معجزه عصر حاضر است، اظهار کرد: ملتی بر خلاف همه محاسبات و پیش‌بینی ها پای صحنه آمدند و بزرگترین معجزه که همان انقلاب اسلامی بوده است را رقم زدند.

وی با اشاره به اینکه این انقلاب با همه ناکارآمدی ها، مشکلات و دشمنی ها دوام آورده است، افزود: این انقلاب با وجود همه برنامه های پیچیده ای که دشمنان ملت ایران پیاده کردند؛ باقی ماند.

یک مسئول: انقلاب اسلامی مردمی‌ترین انقلاب تاریخ است

وی با بیان اینکه این انقلاب در آیه ۵۶ سوره مائده پیش بینی شده است، افزود: این تحولی که در ملت رخ داد یک معجزه بود و همه به صحنه آمدند.

وی با بیان اینکه الان هم در حال انقلاب هستیم، تصریح کرد: انقلاب از ایران شروع شد و به کل دنیا سرایت کرد.

یک مسئول: انقلاب اسلامی مردمی‌ترین انقلاب تاریخ است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوا فضا سپاه با تاکید بر اینکه همه ما در مقابل شهدا مسئولیم، یادآور شد: وظیفه ما مسئولین این است که با فقر مبارزه کنیم .

حجت الاسلام تویسرکانی با اشاره به تحریم های ظالمانه دشمنان برای ایجاد فقر در بین مردم ایران، گفت: این اختلاس های میلیاردی‌، دزدی ها و ناکارآمدی ها برای ایجاد فقر در مردم است.‌

وی با اشاره به انتخابات پیش رو خاطرنشان کرد: نماینده آینده مجلس باید با فقر مبارزه کند و این موضوع را سرلوحه کار خود قرار دهد.

یک مسئول: انقلاب اسلامی مردمی‌ترین انقلاب تاریخ است

این مسئول با بیان اینکه در حال حاضر ایران جزو ۲۰ کشور قدرتمند دنیا در حوزه های مختلف است، افزود: در حوزه هوا فضا ایران چندی پیش ماهواره بری را پرتاب کرد که در فاصله ۷۵۰ کیلومتری مدار زمین قرار گرفت و همه اینها کار دانشمندان و جوانان ایرانی بوده است.

حجت الاسلام تویسرکانی تاکید کرد: عدالت اجتماعی، عفت اجتماعی، بصیرت سیاسی با حرکت های جهادی و محرومیت زدایی، مسئولیت بزرگ جریان انقلابی است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha