• یکشنبه / ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۴:۱۸
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402112215879
  • خبرنگار : 50175

/۴۵ سال باهم برای ایران مقتدر/معاون استاندار لرستان:

۲۲ بهمن یادآور عزت، اقتدار و خودباوری ملت بزرگ ایران است

۲۲ بهمن یادآور عزت، اقتدار و خودباوری ملت بزرگ ایران است

ایسنا/لرستان معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: یوم الله ۲۲ بهمن همه ساله یادآور عزت، اقتدار و خودباوری ملت بزرگ ایران است.

مسلم مرادی امروز، در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: یوم الله ۲۲ بهمن همه ساله یادآور عزت، اقتدار و خودباوری ملت بزرگ ایران است و بزرگداشت صیانت از خون‌ پاک هزاران شهید و تکریم تلاش‌ ارزنده مجاهدانی است که در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی، از خویشتن گذشتند.

وی تصریح کرد: خداوند متعال را شاکریم که به برکت بصیرت، ایمان و اتحاد ملت بزرگ ایران اسلامی و بنیان‌گذاری حکیمانه حضرت امام خمینی(ره) و رهبری مقتدرانه امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، ایران اسلامی همچنان مسیر عزت و اقتدار خود به سمت آرمان‌های انقلابی و آینده‌ای آباد را استمرار می‌بخشد.

فرماندار بروجرد خاطرنشان کرد: مردم با حضور حماسی و پرشور خود بار دیگر ندای استکبارستیزی خود را در روز ۲۲ بهمن به گوش جهانیان رساندند و ضمن تجدید عهد با آرمان‌های پرافتخار شهدای گرانقدر، تداوم بخش مسیر عزت و عظمت ایران اسلامی شدند.

مرادی اضافه کرد: این حضور مردم حجت را برای مسئولان در خدمت‌رسانی صادقانه تمام کرده و ما باید با تلاشی مضاعف در دولت سیزدهم سعی کنیم تا خدمتگزاری لایق و شایسته برای این مردم بی‌ادعا باشیم.

وی مردم را صاحبان اصلی انقلاب دانست و ادامه داد: مردم ولی نعمتان انقلاب هستند و وظیفه مسئولان خدمت‌گزاری به مردم است.

فرماندار بروجرد بیان کرد: تکرار حضور مردم شهید پرور در ۱۱ اسفند می‌تواند قدرت بازدارندگی عظیمی را به همراه داشته باشد و قطعاً در این مسیر ما می توانیم به پیروزی‌های بیشتری نیز دست پیدا کرده و توفیقات الهی را در مسیر قدرت‌نمایی جمهوری اسلامی ایران به عینه مشاهده کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha