• یکشنبه / ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۵:۰۴
  • دسته‌بندی: عمران و اشتغال
  • کد خبر: 1402112215914
  • خبرنگار : 71541

هدف‌گذاری برای افتتاح آزادراه منجیل - رودبار، تا پایان سال

هدف‌گذاری برای افتتاح آزادراه منجیل - رودبار، تا پایان سال

به گفته مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور، با افتتاح آزادراه منجیل - رودبار و راه‌آهن رشت - کاسپین، بخش اعظمی از هدف‌گذاری برای توسعه شبکه حمل‌ونقل کشور در سال ۱۴۰۲ محقق می‌شود.

به گزار ش ایسنا،  آزادراه منجیل -رودبار باقی‌مانده آزادراه قزوین - رشت است و در عین حال، مردم شهرستان رودبار در پیک ترافیک دچار مشکلات فراوانی می‌شوند و اهالی برخی از روستاها تا رسیدن به شهر چندین ساعت در ترافیک می‌مانند و تکمیل هشت کیلومتر آزادراه منجیل - رودبار از این جهت هم حائز اهمیت است.

اردیبهشت‌ماه بود که خیرالله خادمی - مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور - ابراز امیدواری کرد که حداکثر تا آبان ماه ۱۴۰۲ این پروژه برای عبور مردم آماده شود و گفت که با احداث این آزادراه، از حجم بالای ترافیک آزادراه رشت به قزوین کاسته خواهد شد؛ اما این وعده عملی نشد و پس از آن خادمی اظهار کرد که شرکت ساخت برنامه دارد این آزادراه را تا پایان بهمن ‌ماه تکمیل کند.

خادمی همچنین در پاسخ به اینکه آزادراه منجیل - رودبار چه زمانی بهره‌برداری می‌شود، گفت: این آزادراه جزو پروژه‌های امسال بوده و برنامه‌ریزی‌ها برای آن مطرح شده است.

همچنین در حالی‌که برخی اظهارات مبنی‌بر ممانعت کسبه رودبار از پیشرفت پروژه منجیل - رودبار شنیده می‌شود، معاون وزیر راه و شهرسازی در این خصوص توضیح داد: چنین مانعی وجود ندارد؛ اما ۳۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل آزادراه زنجیل - رودبار نیاز است که در صورت تامین اعتبار، این آزادراه تا پایان سال قابل بهره‌برداری خواهد بود.

بیشتر بخوانید

وعده تکمیل باند رفت منجیل - رودبار تا پایان سال

تکمیل آزادراه منجیل - رودبار، ۳۰۰ میلیارد تومان دیگر هزینه دارد

در آخرین اظهار نظرها درباره آزادراه منجیل - رودبار، خادمی به‌تازگی با اشاره به افتتاح دو ابرپروژه راهسازی کشور در استان گیلان تا پایان سال جاری گفت:‌ با افتتاح آزادراه منجیل - رودبار و راه‌آهن رشت - کاسپین، بخش اعظمی از هدف‌گذاری برای توسعه شبکه حمل‌ونقل کشور در سال ۱۴۰۲ محقق می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha