• یکشنبه / ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۵:۱۸
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402112215925
  • خبرنگار : 50194

/۴۵ سال با هم برای ایران مقتدر/

یک مسئول: جمهوری اسلامی به‌رغم تمام تحریم‌ها سربلند است

یک مسئول: جمهوری اسلامی به‌رغم تمام تحریم‌ها سربلند است

ایسنا/مازندران فرماندار شهرستان نور گفت: امروز نظام اسلامی در حوزه‌های مختلف خدمت رسانی، تکنولوژی و پیشرفت علم، امنیتی و دفاعی، صنایع موشکی به‌رغم تمامی مشکلات و تحریمها سربلند است.

بیژن پولادی امروز در سخنرانی ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ در مدرسه طناز توسلی ایزدشهر با اشاره به اینکه در ۴۵ سالگی انقلاب شاهد توسعه عدالت و تقسیم امکانات در سطح کشور هستیم، اظهار کرد: در رژیم پهلوی ۲۶ هزار کیلومتر راه روستایی بود اما به نعمت انقلاب ۲۲۱ هزار کیلومتر راه روستایی آسفالته ساخته شده است.

وی تصریح کرد: در حوزه سد سازی از ۷ سد مخزنی قبل از انقلاب به عدد ۵۰۰ سد مخزنی رسیدیم که توسط جوانان و مدیران داخلی کشور ساخته شد و همچنان ادامه دارد.

پولادی خاطرنشان کرد: امروز نظام اسلامی در حوزه‌های مختلف خدمت رسانی، تکنولوژی و پیشرفت علم، امنیتی و دفاعی، صنایع موشکی و غیره به‌رغم تمامی مشکلات و تحریم ها سربلند است.

فرماندار شهرستان نور با بیان اینکه امروز ما با رهبری مقام معظم رهبری در ادامه رهبری امام راحل و تاسی از اهل بیت و نگاه فرامنطقه ای به دنبال صدور انقلاب هستیم، ادامه داد: نسل جوان باید بداند در گذشته چه اتفاقی رخ داد و امروز سرانه عدالت در کشور چگونه تقسیم می شود و در چه جایگاهی قرار داریم.

وی افزود: به‌رغم همه مشکلات که در کشور وجود دارد ما به عنوان یک خانواده بزرگ در جامعه ایرانی هستیم و باید خودمان مشکلات را حل کنیم چرا که بیگانه برای کشور ما دل نمی سوزاند.

پولادی یادآور شد: بیش از ۷۰ شبکه فارسی زبان به دنبال تخریب انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی هستند تا با جنگ رسانه ای جوانان را مهندسی افکار کنند لذا باید در حوزه جهاد تبیین اقدامات گسترده ای صورت بگیرد.

فرماندار شهرستان نور با اشاره به اینکه در مرحله دولت سازی اسلامی هستیم، افزود: یعنی تمام قوا را بر اساس دکترین انقلاب تعیین و برای صدور انقلاب زمینه سازی کنیم.

وی با تاکید براینکه در دولت عدالت محور، مدیران باید نگاه جهادی و تکلیف محور داشته و خدمات شایسته ای به ارباب رجوع ارائه کنند تا آنان در پیچ و خم بروکراسی اداری نمانند، گفت: دولت سیزدهم پس از تحویل دولت، روزانه ۱۰ هزار میلیارد تومان از بدهی دولت گذشته را به دلیل چاپ پول بی پایه و اساس جهت نظم دهی در نظام بانکی کشور پرداخت کرد.

وی با بیان اینکه مردم از نامنظمی قیمت‌ها گلایه‌مند هستند که حق دارند، یادآور شد: اما دولت سیزدهم این نوید را می دهد که برای سال آینده، جراحی اقتصادی صورت گرفته بر سر سفره مردم قابل مشاهده خواهد بود.

فرماندار شهرستان نور انتخابات روز ۱۱ اسفند موضوع اساسی دانست و گفت: سرنوشت به دست خودمان است و من به عنوان مجری انتخابات و نماینده دولت به دنبال برگزاری انتخابات سالم و حضور حداکثری هستم و همه مردم را به پای صندوق های رای دعوت می‌کنم تا ایادی کفر و استکبار و استعمار بفهمند مردم علیرغم همه مشکلات پای نظام، انقلاب و خون شهدا هستند.

وی با بیان اینکه هر شخصی که از مجاری شورای نگهبان تایید شد مورد احترام ما قرار دارد، اظهار کرد: سوگیری له یا علیه کاندیدایی را نخواهم پذیرفت اگر و مدیری بخواهد نسبت به کاندیدایی سوگیری داشته باشد پس از دریافت مستندات عزل خواهم کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha