• یکشنبه / ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۵:۴۰
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1402112215944
  • خبرنگار : 50040

رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس:

هر رای ما موجب قدرتمند تر شدن نظام می شود

هر رای ما موجب قدرتمند تر شدن نظام می شود

ایسنا/گیلان رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس، انتخابات ۱۱ اسفند را وعده گاه ملت دانست و یادآور شد: علاوه بر اینکه خودمان پای صندوق های رای حاضر می شویم، باید از اطرافیان نیز دعوت کنیم، زیرا هر رای ما موجب قدرتمند تر شدن نظام می شود.

سردار عباس بایرامی امروز، ۲۲ بهمن در مراسم راهپیمایی چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب در شهرستان لنگرود، با بیان اینکه همه انقلاب ها برای پیروزی به سه مولفه ایدئولوژی، رهبری و مردم نیاز دارند، اظهار کرد: انقلاب امام خمینی(ره) اسلامی بود؛ در واقع امام ندای اسلام گرایی را در عصری سر داد که خیلی از غربی ها به پایان دین باور داشتند.

وی با اشاره به تعبیر اندیشمندان غربی، انقلاب امام را نه تنها احیاگر اسلام، بلکه احیاگر همه ادیان الهی دانست و افزود: اسلام مد نظر امام، اسلام ناب محمدی(ص) بود.

هر رای ما موجب قدرتمند تر شدن نظام می شود

رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس، شخصیت امام را یکی از مولفه های مهم انقلاب دانست و تاکید کرد: منشا انقلاب اسلامی ایران در سال ۵۷ توسط یک رهبر عالم و عادل و فقیه و سیاستمدار و زاهد رقم خورد که شخصیتی بی نظیر و معنوی داشت و لذا شخصیت شناسی امام برای شناخت انقلاب اسلامی ضروری است.

بایرامی، امام خمینی(ره) را مبدا انقلاب اسلامی دانست و عنوان کرد: امام شناسی بسیار مهم است و لذا مقام معظم رهبری به عنوان خلف صالح و شایسته ایشان همواره در بیانات و فرمایشاتشان یاد و نام و پیام امام را مورد توجه قرار می دهند.

وی مردم را رکن رکین شکل گیری انقلاب ها دانست و متذکر شد: اگر ایدئولوژی یک انقلاب درست و رهبر آن بزرگ باشد، اما مردم همراهی نکنند، آن انقلاب پیروز نمی شود و اگر پیروز هم شود، هرگز استمرار پیدا نمی کند؛ این در حالی است که انقلاب اسلامی ایران با برخورداری از هر سه مولفه اسلام، رهبر و مردم به پیروزی رسید و تاکنون استمرار داشته است.

هر رای ما موجب قدرتمند تر شدن نظام می شود

رئیس سازمان ادبیات دفاع مقدس با بیان اینکه ملت ایران در طول ۴۴ سال گذشته پای انقلابشان بوده و هستند و خواهند ماند، تاکید کرد: اسلام و رهبری در کنار شور و شعور و بصیرت ملت این انقلاب را رقم زده است. خیلی از انقلاب ها دچار شکاف نسلی می شوند، اما جوانان ما که انقلاب ۵۷ و امام را ندیده اند، با همان شور انقلابی در صحنه حضور دارد.

بایرامی انقلاب اسلامی را پایان حکومت طاغوت دانست و ادامه داد: قبل از انقلاب یک حاکمیت ذلیل و وابسته و فاسد و خودفروخته و جنایتکار و ترسو در این کشور بر سر کار بود و همه امورش را بیگانگان در دست داشتند، اما امام آمد و عزت و استقلال را به کشور و ملت بازگرداند.

هر رای ما موجب قدرتمند تر شدن نظام می شود

وی مبارزه با فساد در هر عنوان و لباس و جایگاه و مقام را یکی از رویکردهای نظام اسلامی دانست و بیان کرد: مسئولان نظام اسلامی جهادی و پاکدست هستند و قطعا با اندک فسادهای ایجاد شده برخورد می شود؛ افرادی که دست در جیب مردم دارند، دنباله رو پهلوی ها هستند و می خواهند اعتمادزدایی کنند، اما نظام اسلامی خود را موظف به مبارزه با فساد و مفسدان می داند.

رئیس سازمان ادبیات دفاع مقدس، با اشاره به اعتماد مردم به ندای الهی امام در هیاهوی کمونیست ها و لیبرالیست ها، خاطرنشان کرد: امام راحل به این اعتماد مردم پاسخ داد و عزت و استقلال و آزادی را برای کشور به ارمغان آورد.

وی با اشاره به پیشرفت های خیره کننده جمهوری اسلامی در طول ۴۵ سال گذشته، عنوان کرد: جوانان نخبه و دانشمند این مرز و بوم اقتدار علمی و فناوری کشور را رقم زده اند و در همه علوم روز دنیا سرآمد هستیم. امروز دنیا به قدرت موشکی و فضایی ما پی برده و دانش بنیان های ما هر روز در عرصه های مهندسی و پزشکی و نانو یک کار جدید را تقدیم مردم می کنند؛ همه این دستاوردها در سایه هدایت رهبر انقلاب و پشتوانه مسئولان نظام محقق شده و دوستان و دشمنان را خیره کرده است.

هر رای ما موجب قدرتمند تر شدن نظام می شود

بایرامی با تاکید بر لزوم رسیدگی به مسائل اقتصادی و معیشتی در راستای سفارش رهبر انقلاب، اضافه کرد: علیرغم همه کاستی ها، یک کشور نوآور و پیشرو در علوم روز دنیا هستیم و در کنار آن اقتدار سیاسی و نظامی داریم.

وی با بیان اینکه انصارالله یمن در تنگه فوق استراتژیک باب المندب، نفس قدرت های استکباری را گرفته اند، اظهار کرد: ملت های مظلوم منطقه از جمله یمن و فلسطین پیام امام و رهبری و شهدا را دریافته اند و امروز شاهد شکست رژیم صهیونیستی در غزه هستیم؛ این رژیم جعلی نه تنها به اهداف خود در غزه نرسیده، بلکه توان مقابله با حزب الله لبنان را ندارد.

رئیس سازمان ادبیات دفاع مقدس، با اشاره به راه اندازی جنگ ترکیبی دشمن علیه ملت ایران، گفت: دشمنان در این جنگ ترکیبی همه توطئه های ۴۵ سال گذشته را جمع کرده اند که در راس آن جنگ شناختی قرار دارد، لذا تکلیف داریم که جوانان و نوجوانان را مخاطب جهاد تبیین قرار دهیم و از دستاوردهای نظام برای آنان بگوییم.

بایرامی با بیان اینکه نسل جوان حق دارد عمق قدرت نظام را ببیند تا با آن همراهی کند، متذکر شد: ابزار ما در جنگ ترکیبی و شناختی، اقناع سازی است.

وی از فعالان حوزه رسانه و فضای مجازی خواست با دنیا ارتباط برقرار کنند و دستاوردهای انقلاب را به نمایش بگذارند و تاکید کرد: دشمنان از اهرم رسانه برای ضربه زدن به انقلاب استفاده می کنند و ۲۶۱ کانال ماهواره ای به صورت شبانه روزی برای ایرانی ها برنامه پخش می کند و هزاران کانال و سایت و صفحه را علیه انقلاب ایجاد کرده اند، اما ملت بزرگ ایران همچنان محکم و استوار پای انقلاب خود هستند.

هر رای ما موجب قدرتمند تر شدن نظام می شود

رئیس سازمان ادبیات دفاع مقدس، انتخاب ۱۱ اسفند سال جاری را فصل بزرگی در تاریخ انقلاب دانست و اظهار کرد: ۴۷ روز پس از پیروزی انقلاب، اولین انتخابات برگزار شد و بیش از ۹۸ درصد مردم به جمهوری اسلامی رای دادند و لذا از این حیث، دموکراتیک ترین نظام در دنیا هستیم که با هدایت امام و راهبری نخبگان انقلاب همچون مطهری ها و بهشتی ها رقم خورد.

وی با بیان اینکه هیچ نظامی مانند جمهوری اسلامی تا این حد مردم را پای صندوق های رای نیاورده است، بیان کرد: غربی ها ادعای انتخابات آزاد دارند، اما در نظام جمهوری اسلامی حتی رهبر نیز با واسطه توسط رای مردم انتخاب می شود.

بایرامی انتخابات ۱۱ اسفند را وعده گاه ملت دانست و یادآور شد: علاوه بر اینکه خودمان پای صندوق های رای حاضر می شویم، باید از اطرافیان نیز دعوت کنیم، زیرا هر رای ما موجب قدرتمند تر شدن نظام می شود.

وی همچنین از مردم خواست از نمایندگان مجلس مطالبه درست داشته باشند و گفت: نمایندگان مجلس باید قانونگذاری و نظارت بر اجرای قانون را جدی بگیرند و لذا در انتخاب کاندیداها به این دو مولفه توجه شود. همچنین برای رقابت نباید سیاهنمایی از دستاوردهای نظام صورت بگیرد، زیرا در چهار دهه بعد از انقلاب به اندازه چهار قرن کار شده و نباید در رقابت های انتخاباتی شاهد تخریب شخصیت ها و دستاوردها باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha