• یکشنبه / ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۷:۱۱
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1402112216003
  • خبرنگار : 50047

طرح علاج‌بخشی سد بیدواز اسفراین افتتاح شد

طرح علاج‌بخشی سد بیدواز اسفراین افتتاح شد

ایسنا/خراسان شمالی طرح علاج‌بخشی سد بیدواز اسفراین با حضور معاون پارلمانی رییس‌جمهور افتتاح شد.

به گزارش ایسنا، محمدرضا حسین نژاد، استاندار خراسان شمالی در آیین افتتاح این طرح گفت: هدفگذاری و تاکید ما بر اتمام پروژه‌های مرتبط با تامین آب پایدار در استان است.
وی افزود: با توجه به وضعیت نامناسب آب شرب و کشاورزی در استان، رویکرد و تاکید ما بر تسریع در اجرای پروژه‌هایی است که به نحوی مرتبط و اثرگذار بر تامین آب شرب و کشاورزی در استان است.
وی افتتاح این پروژه را در پیشرفت و آبادانی شهرستان دارالقرآن اسفراین مفید عنوان کرد و افزود: با همدلی، حضور قوی و هم افزایی بین مسئولان و شورای اسلامی شهر این پروژه در شهرستان اسفراین با سرعت به نتیجه رسید و این شهرستان باید با سرعت مراحل پیشرفت فرهنگی، اجتماعی و عمرانی خود را طی کند.

طرح علاج‌بخشی سد بیدواز اسفراین افتتاح شد

حسین‌نژاد با اشاره به اینکه سد گلمندره به مرحله آبگیری رسیده و از فاجعه سیل بردگی جاده و صدمات مالی و جانی به مردم جلوگیری کرد، اظهارکرد: با اجرای پروژه انتقال آب سرانی،  شیروان، فاروج، بام و صفی آباد و اسفراین و بجنورد از آن بهره مند می‌شوند که از اهمیت بالایی برخوردار است.

طرح علاج‌بخشی سد بیدواز اسفراین افتتاح شد

استاندار خراسان شمالی افزود: با توجه به اینکه مجوز ماده ۲۳ این پروژه اخذ شده است از شما به عنوان معاون پارلمانی رییس‌جمهور درخواست داریم در برقراری اعتبار و سرعت اجرای پروژه کمک کنید.
حسین نژاد با اشاره به اینکه استان به سمت انجام زیرساخت های مهم پیش می رود که یکی از این زیرساخت ها اجرای فیبر نوری است، تصریح کرد: سه ماه بعد از عید تمام استان از زیرساخت فیبر نوری و اینترنت پرسرعت برخوردار خواهد شد که در پیشرفت استان موثر واقع خواهد شد.
وی با بیان اینکه اعتبار سفر رئیس جمهوری به استان۱۲ و ۷ دهم هزار میلیارد تومان است که در تکمیل پروژه های مختلف راه روستایی، فضای آموزشی و تکمیل سد، استفاده خواهد شد، اظهارامیدواری کرد: پروژه های خوبی که در سفر رئیس جمهور به استان مصوب شده است با تامین اعتبار و با کمک وزیران به نتیجه برسد.
استاندار خراسان شمالی با اشاره به حضور با برکت معاون پارلمانی رییس‌جمهور به استان گفت: امیدواریم با کمک شما بتوانیم با سرعت، پروژه های استان را پیش ببریم و مسیر عمران و آبادانی استان را طی کنیم.

طرح علاج‌بخشی سد بیدواز اسفراین افتتاح شد

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha