• دوشنبه / ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ / ۰۸:۲۶
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1402112316131
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

حضوری پرشور و سکوتی مشهود...

حضوری پرشور و سکوتی مشهود...

ایسنا/سیستان و بلوچستان روز گذشته مردم با حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر نشان دادند که پای ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب تا پای جان ایستاده اند و به جهانیان ثابت کردند که این انقلاب مردمی است و هرگز مردم از آن دست نخواهند کشید.

طبق گزارش‌هایی که خبرنگاران ایسنا روز گذشته از حضور مردم در راهپیمایی مخابره می‌کردند همه به این نکته اشاره داشتند که مردم سیستان و بلوچستان از دقایق قبل از شروع راهپیمایی در خیابان ها حضور داشتند و همه آمده بودند که بگویند صاحب اصلی انقلاب مردم هستند و گوش به فرمان رهبر عزیز خود در صحنه حضور دارند.

اما نکته جالب این موضوع روایت‌گری رسانه‌های معاند در داخل و بیرون استان از عدم حضور مردم داشت. این رسانه ها مدت‌ها قبل هرچه که توانستند انجام دادند و در بوق‌های تبلیغاتی خود فریاد زدند که مردم حضور نخواهند یافت، راهپیمایی در کار نیست.

اما مردم با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر صدای این رسانه‌ها را قطع و آنها را مجبور به سکوت کردند تا جایی که بعد از راهپیمایی نیز هیچ اظهار نظری نکردند.

راهپیمایی که در بیش از ۸۰ نقطه جمعیتی استان سیستان و بلوچستان برگزار شد و مردم تا مدتی بعد از ساعت اتمام مراسم در خیابان‌های شهرها حضور داشتند.

قدردانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از حضور مردم سیستان و بلوچستان در راهپیمایی ۲۲ بهمن

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با صدور پیامی از حضور مردم سیستان و بلوچستان در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن قدردانی کرد.

در قسمت‌هایی از این پیام قدردانی آمده است؛ در پاسداشت چهل و پنجمین سال تولد انقلاب اسلامی ایران، مرزداران فهیم و همیشه در صحنه استان ولایتمدار سیستان و بلوچستان، همگام و همصدا با ملت شریف و انقلابی ایران اسلامی با حضور پر شور و شعور خود در راهپیمایی یوم‌الله عظیم ۲۲ بهمن تداوم وحدت و همبستگی خود را به جهانیان نشان دادند.

بی‌تردید این حضور متعهد، یکپارچه و کم‌نظیر مردمان این دیار و این شکوه قدرتمندانه و شورانگیز اقشار مختلف مردم انقلابی سیستان و بلوچستان در پیروی از انقلاب و لبیک به مقتدای خود ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه‌ای مدظله العالی، مظهر عظمت و انسجام و وحدت ملت قهرمان ایران و نمایش تعهد و پایبندی به آرمان‌ها و ارزش‌های والای انقلاب اسلامی است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، عزم راسخ و بصیرت بی‌همتایتان را ارج نهاده و از همراهی و حضور مثال زدنی شما مردم مؤمن و متعهد شیعه و سنی صمیمانه تشکر و قدردانی کرده و توفیقات همگان را از درگاه ایزدمنان خواستار است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha