• دوشنبه / ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۳:۱۴
  • دسته‌بندی: آذربایجان غربی
  • کد خبر: 1402112316445
  • خبرنگار : 50136

یک مسئول اعلام کرد

تردد بیش از یک میلیون مسافر از پایانه مرزی بازرگان

تردد بیش از یک میلیون مسافر از پایانه مرزی بازرگان

ایسنا/آذربایجان غربی مدیر پایانه مرزی بازرگان، از افزایش ٣٢.٧۶ درصدی آمار تردد مسافر در پی افزایش خدمات رسانی در محورهای مواصلاتی استان و همچنین تسهیل در رویه های مرزی از ابتدای سال ١۴٠٢ تا پایان دی ماه، خبر داد.

بهرام سلمان زاده در گفت و گو با ایسنا با اشاره به افزایش تردد مسافر نسبت به مدت مشابه سال گذشته از این پایانه‌ مرزی گفت: طی ١٠ ماهه گذشته از سال جاری تردد مسافر از پایانه مرزی بازرگان به یک میلیون و ١٩۴ هزار و ٣١۶ نفر رسیده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ٢٩۴ هزار و ٧٠١ نفر افزایش یافته است. 
 
وی افزود: در سال گذشته تنها ٨٩٩ هزار و ۶١۵ نفر پایانه مرزی بازرگان را برای عبور و مرور خود انتخاب کرده بودند اما افزایش ٣٢.٧۶ درصدی آمار تردد ماحصل افزایش چشمگیر امکانات و دسترسی آسان به پایانه مرزی است. 
  
سلمان زاده با اشاره به آمار تردد مسافرین ایرانی و خارجی اعلام کرد: مسافرین ایرانی با تعداد ٧٣٩ هزار و ٢٩٨ مسافر سهم بیشتری از ترددها را در مقایسه با مسافرین خارجی به خود اختصاص دادند. 
  
مدیر پایانه مرزی بازرگان افزود: همچنین در این مدت بیش از ۵ هزار و ١۴ دستگاه ناوگان مسافری به تفکیک شامل ٢ هزار و ۴٨٢  دستگاه ناوگان ورودی و ٢ هزار و ۵٣٢ دستگاه ناوگان خروجی از این پایانه مرزی تردد داشته اند که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل ٨ درصد کاهش یافته است. 
 
سلمان زاده در خصوص تردد ناوگان باری پایانه مرزی بازرگان اذعان کرد: در مدت زمان ذکر شده، ١٨١ هزار و ۵٣۵ هزار دستگاه ناوگان باری از مرز بازرگان تردد داشتند که به تفکیک ١١۵ هزار و ٢۶٧ دستگاه ناوگان ورودی و ۶۶ هزار و ٢۶٨ دستگاه ناوگان خروجی را شامل می شود. 
 
مدیر پایانه مرزی بازرگان یادآور شد: این پایانه مرزی به عنوان دروازه اصلی ورود به اروپا و یکی از مبادی اصلی ترانزیت کالا از ایران به اروپا بوده و در ١٠ ماهه سال جاری آمار تردد ناوگان ترانزیت ورودی به ٣٠ هزار و ۵٨۶ دستگاه و آمار ترانزیت خروجی به ١٢ هزار و ٢۵۵ دستگاه رسیده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha