• دوشنبه / ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۴:۵۵
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1402112316572
  • خبرنگار : 50441

بازیکن نماینده شیراز در لیگ برتر بسکتبال:

حمایت و لطف بچه‌های تیم باعث درخشش من شد

حمایت و لطف بچه‌های تیم باعث درخشش من شد

ایسنا/فارس بازیکن لیموندیس شیراز عقیده دارد که دلیل درخشش او در بازی اخیر، همکاری و حمایت از سوی سایر بازیکنان بوده است.

وحید دلیر زهان در خصوص آخرین وضعیت تیم بسکتبال لیموندیس شیراز به خبرنگار ایسنا گفت: خوشبختانه وضعیت خوبی داریم و دو پیروزی پیاپی کسب کرده‌ایم. ما برای هر بازی، یک هفته برنامه ریزی می‌کنیم و کادر فنی هم به تحلیل حریف می‌پردازد. بچه‌ها هم سعی می‌کنند خواسته‌های کادر فنی را تا حد ممکن در زمین اجرا کنند.

بسکتبالیست مشهدی که در بازی قبلی مقابل مس رفسنجان درخشش خیره کننده‌ای داشت و در ۸ پرتاب از ۱۱ پرتاب ۳ امتیازی خود موفق عمل کرد، در خصوص آن مسابقه گفت: در کوارتر نخست بازی با مس بدشانس بودیم و دو بازیکن اصلی و سرمربی تیم، دیسکالیفه شدند. با این وجود، بازیکنان ما تا لحظه آخر جنگیدند و تمرکزشان را از دست ندادند.

وی در خصوص عملکرد خودش نیز گفت: بچه‌ها خیلی به من لطف داشتند و من را در نقاط خوبی صاحب توپ کردند. من هم سعی کردم جواب اعتمادشان را بدهم و خوشحالم که بیشترین امتیاز را برای تیم کسب کردم.

حمایت و لطف بچه‌های تیم باعث درخشش من شد

دلیرزهان که متولد فروردین سال ۷۴ است، افزود: بچه‌های ما خیلی پشت هم هستند. ما سخت تلاش می‌کنیم و بعضی هفته‌ها جمعه‌ها هم به تمرین می‌رویم. به خاطر هدفی که داریم می‌جنگیم و امیدوارم در پایان مسابقات، به جایگاهی که در نظر داریم برسیم.

گفتنی است؛ وحید دلیر زهان دو برادر بسکتبالیست دیگر نیز دارند که هر دو در لیگ برتر حضور دارند. ایمان مانند وحید عضو باشگاه لیموندیس است و احسان نیز در پالایش نفت آبادان حضور دارد.

تیم لیموندیس شیراز هم‌اکنون با ۲۵ امتیاز در رتبه نهم جدول ۱۲ تیمی رقابت‌ها قرار دارد. این تیم باید عصر روز سه‌شنبه، ۲۴ بهمن‌ماه در بندرعباس به مصاف فولاد هرمزگان برود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha