• دوشنبه / ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۵:۰۷
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402112316582
  • خبرنگار : 50107

عضو شورای اسلامی شهر مشهد:

۱۰ ماه است سازمان اتوبوسرانی و تاکسیرانی متولی ندارد

۱۰ ماه است سازمان اتوبوسرانی و تاکسیرانی متولی ندارد

ایسنا/خراسان رضوی رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری، مشارکت‌ها و مسکن شورای اسلامی شهر مشهد گفت: سازمان اتوبوسرانی و تاکسیرانی متولی ندارد یا متوجه اهمیت و ماموریت این دو سازمان نیستید یا قدرت انتخاب ندارید. این همه افراد متخصص یک نفر را انتخاب کنید.

مجید دبیریان امروز ۲۳ بهمن‌ماه، در صدوپنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد، در تذکری به شهردار اظهار کرد: آقای شهردار می‌فرمایند در خانه اگر کس است یک حرف بس است؛ ما نمی‌دانیم یک مطلب را چند بار باید به شما تذکر دهیم.

وی بیان کرد: عملکرد شما به گونه‌ای است که برای هر جلسه ما سوژه و موضوع جدیدی برای تذکر می‌گذارید اما من برای بار پنجم تذکر می‌دهم و احتمالا از جلسه بعد تبدیل به سوال می‌شود.

دبیریان افزود: ۱۰ ماه است سازمان اتوبوسرانی و تاکسیرانی متولی ندارد یا متوجه اهمیت و ماموریت این دو سازمان نیستید یا قدرت انتخاب ندارید. این همه افراد متخصص یک نفر را انتخاب کنید. به ایام عید نزدیک می‌شویم و دو سازمان مهم و خدمت‌رسان ما متولی ندارند.

وی خاطرنشان کرد: اکنون این موضوع را نیز تاکید می‌کنم که شهردار منطقه ثامن ۲۰ روز است مسئولیت جدیدی را پذیرفتند، زودتر تعیین تکلیف کنید. اجازه ندهید خدمات‌رسانی توسط تاکسیرانی و اتوبوسرانی به زائران دچار خلل شود.

در ادامه هاشم دائمی، عضو شورای اسلامی شهر مشهد عنوان کرد: تذکرات مختلفی در جلسات به شهردار و مدیریت شهری وارد می‌شود و اعضا تذکرات را عنوان می‌کنند اما شهردار و مدیریت شهری فقط می‌شنوند و اقدامی انجام نمی‌شود.

وی تصریح کرد: تذکر من به هیات رئیسه است که باید وارد بودن یا نبودن تذکرات را مورد تایید قرار دهید یا نه. در صورتی که تذکر وارد است باید پاسخ قانع‌کننده ارائه دهند. ضبط صوت نیستیم که هر هفته به شهردار تذکر دهیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha