• دوشنبه / ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۵:۲۷
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1402112316602
  • خبرنگار : 71496

حزب‌الله: اسرائیل به دنبال گسترش جنگ است/ دست برتر برای ما است

حزب‌الله: اسرائیل به دنبال گسترش جنگ است/ دست برتر برای ما است

در سایه اصرار صهیونیست‌ها به حمله به لبنان فراکسیون وابسته به حزب‌الله لبنان تاکید کرد: باج‌خواهی دشمن صهیونیستی از آمریکا به ضرر ثبات لبنان و حاوی پیام دامن زدن به گسترش درگیری‌ها است؛ اما ما به شیوه خودمان با آن مبارزه می‌کنیم و در نهایت دست برتر از آن ما خواهد بود.

به گزارش ایسنا، در واکنش به مخالفت ظاهری آمریکا با حمله تل آویو به لبنان محمد رعد، رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان اظهار کرد: اگر طرف آمریکایی به دنبال توقف جنگ است، چرا هنوز تا این لحظه تمام مهماتی را که اسرائیل نیاز دارد، به آن می‌دهد و هنوز ژنرال‌های ارشد خود را اعزام می‌کند تا در برنامه‌ریزی در اتاق عملیات مشارکت کرده و نقش‌هایشان را با هم تبادل کنند، چون می‌خواهند علیه منطقه ما اقدام کنند.

رعد گفت: هر کسی که بر روند درگیری نظارت دارد، شاید متوجه برخی تجاوزات دشمن اسرائیلی یا انحراف آن از عرف در حملاتش شود همانند آنچه در حمله به «النبطیه» بدون تحقق هدف در آن رخ داد یا در بمباران شهرک «حاروف»، گویی اسرائیل در حال عبور از مرزهایی است که مردم از ابتدای درگیری‌ با آن با آنها آشنا بودند.

رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان در ادامه تاکید کرد: این مساله هرگز موازنه قوا را تغییر نمی‌دهد و ما می‌خواهیم به مردم‌مان اطمینان دهیم که این مساله ناشی از خشمی است که دشمن احساس کرده و نیز دردی است که آن در نتیجه حملات مقاومت به اهدافی مشخص، تاثیرگذار و بسیار فعال، آن هم نه فقط در مکانیسم حرکتی بلکه در زیرساخت‌هایش که برای آغاز حملات خود به آنها متکی است، تحمل می‌کند.

به گزارش شبکه خبری روسیا الیوم، رعد گفت: از طرف دیگر طرف اسرائیلی می‌خواهد باز هم به زیان ما و به ضرر ثبات لبنان، از آمریکایی‌ها باج‌گیری کند و به دنبال آن است با بمباران این پیام خونین را به آنها بدهد که درصدد گسترش دادن دامنه درگیری است.

همچنین رئیس فراکسیون حزب‌الله در پارلمان لبنان افزود: ما صبر می‌کنیم تا در مسیری که دشمن می‌خواهد با ما از طریق آن وارد جنگ شود، نلغزیم، ما می‌خواهیم بر اساس شیوه خودمان با آن بجنگیم و ابتکارعمل در دست ما است و دست برتر برای ما است.

این مسؤول ارشد حزب‌الله در پایان نیز گفت: دشمن هرگز موفق نخواهد شد به اهداف خود در لبنان برسد و هرگز نمی‌تواند شروط خود را به ما تحمیل کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha