• دوشنبه / ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ / ۲۱:۵۶
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402112316791
  • خبرنگار : 50176

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان:

ایثار شهدا نشان‌دهنده به اوج رسیدن تمدن اسلامی بود

ایثار شهدا نشان‌دهنده به اوج رسیدن تمدن اسلامی بود

ایسنا/لرستان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان مجاهدت و ایثار شهدا را به رهبری حضرت امام (ره) نشان‌دهنده به اوج رسیدن تمدن اسلامی دانست.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان مجاهدت و ایثار شهدا را به رهبری حضرت امام (ره) نشان‌دهنده به اوج رسیدن تمدن اسلامی دانست.

حجت‌الاسلام والمسلمین هبت‌الله هاشمی امروز، ۲۳ بهمن در حاشیه دیدار وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی از خانواده شهیدان غلام احمدی تبار و سید نور خدا موسوی در گفت‌وگو با ایسنا بیان کرد: دیدار و سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا جزء وظایف ذاتی مدیران است و همه ما قدردان این خانواده‌ها هستیم.

وی هدف از سرکشی به خانواده شهدا را به عنوان سرمایه‌های انقلاب اسلامی و یادگاران روزهای سخت دفاع مقدس تکریم و ارج نهادن به مقام والای آن‌ها اعلام کرد و یادآور شد: این دیدارها برای این است که به خود یادآور شویم میراث‌دار خون صدها هزار شهیدی هستیم که برای دفاع از حیثیت اسلام و خاک این مرز و بوم خود را تا ابد جاودانه کردند.

حجت‌الاسلام هاشمی مجاهدت و ایثار شهدا به رهبری حضرت امام (ره) را نشان‌دهنده به اوج رسیدن تمدن اسلامی بعد از صدها سال دانست و اضافه کرد: تجلیل و تکریم خانواده شهدا باید به یک فرهنگ تبدیل شود هر چند این خانواده‌های معزز به این کار نیاز ندارند اما وظیفه ماست که جایگاه آنان را درک کنیم.

این مسئول تصریح کرد: عزت، آرامش، پیشرفت و توسعه امروز کشور مدیون و مرهون ایثارگری و از خودگذشتگی شهدا و صبر و استقامت خانواده‌های معظم آنهاست و حضور در میان آن‌ها برای ما روحیه‌ بخش است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان اظهار کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مهم‌ترین شرط تثبیت و پایداری انقلاب اسلامی ایران است و خط شهادت طلبی شهیدان از پیروزی انقلاب تاکنون ادامه دارد.

وی گفت: شهدا این انقلاب را پیروز کردند و آن را به ثبات رسانده و مقاومت و پایمردی کردند و باعث شدند تا انقلاب اسلامی از گذرگاه‌های سخت عبور کند.

حجت الاسلام هاشمی افزود: شهدای گرانقدر برای آرمان‌های انقلاب اسلامی از جان خود خود گذشتند و خانوادۀ بزرگوار شهدا در این راه، عزیزانشان را از دست دادند که این ایثارگری‌ها و از جان گذشتگی‌ها نباید فراموش شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha