• سه‌شنبه / ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ / ۰۹:۱۴
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1402112416891
  • خبرنگار : 50228

رییس هیات خوزستان عنوان کرد

خانه وزنه‌برداری بی‌نظیری در قاره آسیا و جهان در اهواز ساخته می‌شود

خانه وزنه‌برداری بی‌نظیری در قاره آسیا و جهان در اهواز ساخته می‌شود

ایسنا/خوزستان رییس هیات وزنه‌برداری خوزستان با اشاره به نگاه خوب استاندار و مدیرکل ورزش برای کمک به ساخت خانه وزنه برداری در اهواز، گفت:  مطابق طراحی و نقشه در نظر گرفته شده، به نظرم خانه وزنه برداری بی نظیری در قاره آسیا و شاید در جهان در اهواز ساخته می شود.

سیدعلیرضا قریشی در گفت و گو با ایسنا، درباره پایان دهمین مسابقه وزنه برداری تا الان در خوزستان، اظهارکرد: مسابقات استانی به بهترین شکل در حال برگزاری هستند و تا کنون ۱۰ مسابقه برگزار شده و ۲ مسابقه لیگ نونهالان دختر و لیگ بانوان بزرگسال وزنه برداری باقی مانده است که اسفند ماه برگزار خواهند شد. هر چه هست نیز حاصل زحمات و تلاش روسای هیات شهرستان ها، مربیان، داوران و پیشکسوتان وزنه برداری خوزستان است.

وی با اشاره به حضور یک تیم عراقی در هفته پایان لیگ وزنه برداری هیات های استانی، عنوان کرد: در این دوره از مسابقات تیم وزنه برداری میسان عراق با ۸ نفر در مسابقات حضور داشت که از سطح رقابت ها راضی بودند، ضمن این که آموزش مربیگری و تمرینات وزنه برداری نیز برای تیم عراق توسط بنده تدریس شد که خوشبختانه ابراز رضایت داشتند. 

خانه وزنه‌برداری بی‌نظیری در قاره آسیا و جهان در اهواز ساخته می‌شود

رییس هیات وزنه برداری خوزستان، درباره حضور استاندار برای تماشای رقابت های وزنه برداری استان نیز گفت: از سال ۶۴ که قهرمان جوانان آسیا شدم، با استاندارها و مدیران مختلفی در ورزش خوزستان کار کرده ام. خدا را شکر تمام استانداران خوزستان خوب کار کردند و هر وقت یک استاندار خوب رفت، استاندار بهتر جایگزین شد. مستحضرید که استان خوزستان پهناور و بزرگ است و مشکلات زیادی دارد. اما دکتر علی اکبر حسینی محراب استاندار محبوب، ورزشکار و ورزش دوست خوزستان شبانه روز در حال کار و تلاش است که مشکلات خوزستان کاهش یابد و برطرف شود.

وی ادامه داد: استاندار محترم به ورزش علاقه زیادی دارد و وقتی از ایشان به طور حضوری خواهش کردم که در مسابقات استانی حضور پیدا کند، پذیرفت و حدود یک ساعت در سالن مسابقات حضور داشت و مسابقات وزنه برداری را تماشا کردند. این نشان از ورزشکار بودن و علاقه‌مندی استاندار خوزستان به رشد و پیشرفت ورزش استان است. تمام مدیران و نمایندگان اهواز نیز به وزنه برداری و سایر ورزش ها علاقه‌مند هستند و هر وقت از این عزیزان دعوت به عمل آورده‌ایم در مسابقات وزنه برداری حضور یافتند.

قریشی عنوان کرد: در خصوص مدیران کل ورزش نیز این چنین است؛ تمام مدیران ورزش استان خوب و عالی کار کردند و خدا را شکر وقتی مدیرکل خوبی رفت، مدیر بهتر جایگزین شد؛ دکتر حمید بنی تمیم نیز از افتخارات ورزش کشور هستند و شبانه روز وقت گذاشته است تا مشکلات ورزش خوزستان کاهش یابند و برطرف شوند. همان طور که می دانید کل مردم خوزستان مخاطب ورزش هستند و بحمدالله تاکنون آقای بنی تمیم عملکرد قابل قبولی ارائه داده است.

وی افزود: خدمت استاندار محترم نیز عنوان کردم چنانچه با همین هدفگذاری، مدیرکل و معاونین محترم، پرسنل عزیز اداره کل و روسای هیات ها تلاش کنند، در سال آینده ۲۰ درصد در تمام زمینه‌های قهرمانی، همگانی، فرهنگی و عمرانی، ورزش استان خوزستان رشد خواهد داشت.

خانه وزنه‌برداری بی‌نظیری در قاره آسیا و جهان در اهواز ساخته می‌شود

وی درباره آخرین اقدامات برای ساخت خانه وزنه برداری خوزستان نیز گفت: آقای بنی تمیم موافق ساخت خانه وزنه برداری است و نامه نگاری ها نیز از طریق معاون عمرانی و مدیرکل انجام شده است؛ مطابق طراحی و نقشه ساختمان خانه وزنه برداری، به نظرم خانه وزنه برداری بی نظیری در قاره آسیا و شاید در جهان در اهواز ساخته می شود. وقتی در حضور استاندار محترم، ساخت خانه وزنه برداری و برگزاری جام وزنه برداری بین المللی فجر را مطرح کردم، استاندار خوزستان پذیرفت و ان شاءالله با حمایت و پشتیبانی ایشان و مدیرکل محترم قطعا خانه وزنه برداری ساخته می شود و جام بین المللی فجر نیز در سال ۱۴۰۳ در خوزستان برگزار خواهد شد.

رییس هیات وزنه برداری خوزستان بیان کرد: وزنه برداری خوزستان نیاز به خانه وزنه برداری مجهز دارد تا بتوانیم مسابقات بین المللی را به راحتی در اهواز برگزار کنیم. میزبانی های کشوری و بین المللی در رشد استعدادها و جذب وزنه برداران تاثیر فوق العاده ای دارد.

وی در ادامه نیز خاطرنشان کرد: در حاشیه برگزاری مسابقات وزنه برداری استان نیز لوگوی دست ساز هیات وزنه برداری خوزستان به خاطر زحمات شبانه روزی استاندار محترم برای کاهش مشکلات استان و رشد و پیشرفت ورزش خوزستان به ایشان اهدا شد. به مدیران محترم خوزستان و نمایندگان محترم اهواز نیز که همیشه یاور وزنه برداری و ورزش خوزستان هستند نیز تندیس یادبود وزنه برداری خوزستان اهدا شد. از طرف جامعه وزنه برداری خوزستان هم از آقای دکتر سجاد انوشیروانی ریاست محترم فدراسیون وزنه برداری کشور و اعضا محترم فدراسیون صمیمانه سپاسگزارم. آقای انوشیروانی نگاه ویژه ای به وزنه برداری خوزستان دارد و تاکنون هرچه از او خواسته‌ایم برای هیات خوزستان انجام داده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha