• سه‌شنبه / ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۱:۰۵
  • دسته‌بندی: دانش‌بنیان‌ها
  • کد خبر: 1402112417047
  • خبرنگار : 30057

دهقانی فیروزآبادی در اولین رویداد نمادیران اعلام کرد

برنامه به‌هم‌رسانی معاونت علمی برای ایجاد ارتباط دانش‌بنیان‌ها با دستگاه‌ها

برنامه به‌هم‌رسانی معاونت علمی برای ایجاد ارتباط دانش‌بنیان‌ها با دستگاه‌ها

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور برگزاری رویداد «نمادیران» (نمایشگاه ملی اقتصاد دانش‌بنیان ایران) را در راستای به‌هم‌رسانی شرکت‌ها با نهادهای ذیربط دانست و گفت: مساله غذا با زندگی مردم پیوند خورده است و اگر بتوانیم در این حوزه اثرگذار باشیم، به سمت شکل‌گیری یک جریان مردمی اقتصاد دانش‌بنیان حرکت خواهیم کرد.

به گزارش ایسنا، دکتر دهقانی فیروزآبادی در اولین رویداد نمادیران در حوزه کشاورزی و امنیت غذایی که امروز، سه‌شنبه در آی‌هیت(خانه نوآوری و فناوری ایران) واقع در نمایشگاه بین‌المللی برگزار شد، افزود: معاونت توسعه اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی رویدادهایی را با عنوان نمادیران برنامه‌ریزی کرده است.

وی با بیان اینکه این رویداد در قالب نمایشگاه برگزار می‌شود، افزود: هر دوره از این رویداد در یک حوزه خاص برگزار می‌شود و این دوره در حوزه غذا و کشاورزی و امنیت غذایی برگزار شده است.

دهقانی فیروزآبادی به هم‌رسانی شرکت‌ها با دستگاه‌های ذیربط و کارفرمایان را از اهداف برگزاری این رویداد نام برد و یادآور شد: در این رویداد به دنبال معرفی امکانات و تسهیلات به شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور هستیم. 

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور با ابراز امیدواری از اینکه این رویداد بتواند دستاوردهای خوبی برای شرکت‌های دانش‌بنیان داشته باشد، یادآور شد: ستاد غذا و کشاورزی در معاونت علمی یک ستاد تازه تاسیس است که از یک سال گذشته راه‌اندازی شده است و نشان‌دهنده توجه ویژه معاونت علمی در حوزه غذا و کشاورزی است.

وی با بیان اینکه برای شکل‌گیری اقتصاد دانش‌بنیان مردم باید احساس مفید بودن آنها را درک کنند، گفت: مساله غذا با زندگی مردم پیوند خورده است و اگر بتوانیم در این حوزه اثرگذار باشیم به سمت شکل‌گیری یک جریان مردمی اقتصاد دانش‌بنیان حرکت خواهیم کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha