• سه‌شنبه / ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۳:۰۶
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1402112417225
  • خبرنگار : 50214

با دستور معاون اجرایی رئیس جمهور؛

۷۸ طرح صندوق کارآفرینی امید در استان یزد بهره‌برداری شد

۷۸ طرح صندوق کارآفرینی امید در استان یزد بهره‌برداری شد

ایسنا/یزد ۷۸ طرح صندوق کارآفرینی امید استان یزد در مراسم افتتاح همزمان بیش از ۸۰۰۰ طرح کسب و کار خرد، کوچک و متوسط صندوق کارآفرینی امید در سطح کشور به صورت وبینار با دستور «محسن منصوری» معاون اجرایی رئیس جمهور مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

«سید عباس امامی» مدیر صندوق کارافرینی امید استان یزد در حاشیه این مراسم که امروز سه شنبه ۲۴ بهمن ماه با حضور مسئولان استان در محل یکی از واحد تولیدی و ریسندگی مستقر در منطقه ویژه اقتصادی یزد که با حمایت صندوق کارآفرینی امید استان پس از ۹ سال تعطیلی احیا و زمینه اشتغال ۴۰ نفر را فراهم کرده است، برگزار شد، اظهار کرد: از مجموع ۸۸۱ میلیارد ریال تسهیلات پرداختی به این ۷۸ طرح، مبلغ ۵۴۴ میلیارد ریال تسهیلات به ۳۹ طرح در حوزه صنعت، ‌۱۶۱ میلیارد ریال به ۳۰ طرح در حوزه خدمات و مبلغ ۱۷۶ میلیارد ریال به متقاضیان ۹ طرح در حوزه کشاورزی پرداخت شده است.

وی ادامه داد: با راه اندازی این طرح‌ها که در مجموع با سرمایه گذاری ۱۱۲۰ میلیارد ریال شکل گرفته، زمینه ایجاد و تثبیت اشتغال ۲۹۳ نفر به صورت مستقیم فراهم شده است.

امامی همچنین خاطرنشان کرد: صندوق کارآفرینی امید در چارچوب ابلاغ اعتبارات بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه کل کشور، تفاهم‌نامه‌هایی با برخی از دستگاه های اجرایی در راستای ایجاد و توسعه کسب و کارهای پایدار و ایجاد فرصت‌های شغلی جدید منعقد کرده و در مجموع طی سال جاری ۲۵۹ فقره تسهیلات اشتغالزا به مبلغ یک‌هزار و ۳۰۳ میلیارد ریال درحمایت از طرح های اشتغال مددجویان‌کمیته‌ امداد و سازمان بهزیستی و طرح های معرفی شده از سازمان جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و نهضت احیای واحدهای اقتصادی از محل اعتبارات بند الف تبصره ۱۸ پرداخت کرده است.

وی در بخش دیگری از سخنانش عنوان کرد: صندوق کارآفرینی امید استان یزد از ابتدای فعالیت دولت مردمی تاکنون جمعاً چهار هزار و ۵۰۰ مورد تهسیلات اشتغالزایی به مبلغ ۴۸۵۰ میلیارد ریال پرداخت کرده که موجب ایجاد و تثبیت ۵۶۵۰ فرصت شغلی شده است.

امامی با بیان این که امسال نیز ۶۰۰ مورد تسهیلات به مبلغ ۱۷۵۰ میلیارد ریال با اشتغالزایی یکهزار و ۱۳۵ نفر انجام شده است، متذکر شد: از ابتدای سال تاکنون ۳۴ مورد تسهیلات نیز در راستای نهضت احیای واحدهای اقتصادی به مبلغ ۷۱۰ میلیارد ریال پرداخت شده که موجب ایجاد و تثبیت ۲۲۰ فرصت شغلی شده است.

یادآور می‌شود؛ امروز در این مراسم افتتاح همزمان هشت هزار و ۱۹۳ طرح با مجموع سرمایه گذاری بالغ بر ۱۳ هزار و ۳۹۳ میلیارد ریال که افزون بر ۱۲ هزار میلیارد ریال آن در قالب تسهیلات پرداخت شده و زمینه اشتغال ۴۲ هزار و ۶۸۶ نفر را فراهم آورده است،‌ مورد بهره برداری قرار گرفت.

۷۸ طرح صندوق کارآفرینی امید در استان یزد بهره برداری شد

۷۸ طرح صندوق کارآفرینی امید در استان یزد بهره برداری شد

۷۸ طرح صندوق کارآفرینی امید در استان یزد بهره برداری شد

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha