• سه‌شنبه / ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۳:۴۹
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1402112417283
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

یک عضو جامعه روحانیت مبارز:

انقلاب اسلامی، مردم‌سالاری را حاکم کرد

انقلاب اسلامی، مردم‌سالاری را حاکم کرد

ایسنا/اصفهان یک عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: استقرار انقلاب اسلامی مردم‌سالاری را حاکم کرد و مردم هم از آن برای انتخاب سرنوشت خود استفاده کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین احمد سالک در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بررسی دستاوردهای انقلاب اسلامی در چهار دهه گذشته تعجب‌آور است که با این هجوم دشمن در تحریم‌های مختلف و جنگ هشت‌ ساله به نتیجه رسیده است.

وی با اشاره به اینکه هشت سال جنگ، تحریم‌های اقتصادی و نظامی، هجوم فرهنگی و فتنه‌انگیزی‌های رنگارنگ علیه این نظام تحمیل شده، افزود: پیشرفت‌های کشورمان در این فراز و نشیب‌ها به دست آمده که اگر این تهدیدها نبود و نیروهای توانمند ترور نمی‌شدند قطعاً دستاوردهای زیادتری داشتیم.

این عضو جامعه روحانیت مبارز، ادامه داد: پیشرفت نظامی، هسته‌ای، توسعه زیرساخت‌های داخلی و جایگاه علمی کشورمان در دنیا و نسبت به کشورهایی که دشمن کمترین توطئه را علیه آنان دارد افتخاری شکوهمند بوده و توانسته‌ایم در دنیا الگو باشیم.

وی با اشاره به اینکه دشمن از پیشرفت‌های ایران خصوصاً در عرصه نظامی می‌ترسد، خاطرنشان کرد: آنان با هجوم رسانه‌ای علیه پیشرفت‌ها، مشکلات را بزرگنمایی کرده و امید را در بین مردم تضعیف کرده‌اند اما همه تلاش‌های آنان نتوانست جلوی انگیزه حضور مردم در عرصه‌های مختلف را بگیرد.

سالک به الگوسازی‌هایی که در دنیا برای استقلال‌طلبی و آزادی‌خواهی شده اشاره کرد و گفت: این انقلاب زمینه‌ساز ظهور حضرت ولیعصر (عج) خواهد شد و بیداری اسلامی در کل کشورهای دنیا فراگیر می‌شود.

این عضو جامعه روحانیت مبارز با اشاره به حاکمیت شیعه در جهان، تصریح کرد: انقلاب اسلامی یک حکومت شیعی و برگرفته از اسلام ناب بوده که به برکت آن حکومت اسلامی در جهان فراگیر شده و دستورات آن در کشورمان اجرایی می‌شود.

این نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بیانیه گام دوم انقلاب راه را برای چهل‌ساله دوم انقلاب ترسیم و نسل جدید را با خود همراه کرده است.

به  گفته وی، استقرار انقلاب اسلامی مردم‌سالاری را حاکم کرد و مردم هم از آن برای انتخاب سرنوشت خود استفاده کردند و همین موضوع باعث مشارکت در صحنه‌های مختلف شده که نمونه بارز آن را در انتخابات ۱۱ اسفندماه امسال خواهیم دید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha