• سه‌شنبه / ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۸:۱۷
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1402112417546
  • خبرنگار : 50441

لیگ برتر بسکتبال؛ شکست نماینده شیراز در بندرعباس

لیگ برتر بسکتبال؛ شکست نماینده شیراز در بندرعباس

ایسنا/فارس نماینده شیراز در لیگ برتر بسکتبال، نوزدهمین دیدار خود در این رقابت‌ها را با شکست پشت سر گذاشت.

از هفته نودزهم این رقابت‌ها عصر امروز، ۲۴ بهمن‌ماه یک دیدار در سالن فجر شهر بندرعباس به انجام رسید و دو تیم فولاد هرمزگان و لیموندیس شیراز به مصاف هم رفتند.

در ترکیب لیموندیس بازیکنانی چون وحید خالقی‌فر، وحید دلیر زهان، وحید اسلامی، مهدی جعفری، مصطفی رضایی، سروش دهقان، آرش ثابتی، رضا نادری، محمدامین خسروی، فربود سعادت نیا، امیرحسین نصیرایی و کوروش جهانگیری با هدایت محمدرضا اسلامی حضور داشتند.

نکته بسیار جالب در تیم فولاد هرمزگان که رضا هنگام‌پور بازیکن سابق تیم پگاه فارس را به عنوان سرمربی روی نیمکت خود داشت، استفاده از یک بازیکن نام آشنا و ۴۷ ساله بود! بابک نظافت بازیکن سابق تیم ملی، همچنان به انجام بازی بسکتبال در بالاترین سطح کشور ادامه می‌دهد و در همین بازی هم یکی از بازیکنان موثر تیمش بود.

علاوه بر نظافت، دو بازیکن خارجی به نام‌های «جیوان مک کورمیک» آمریکایی و «مارکو پروویچ» از کشور مونته نگرو، عملکردی درخشان در ترکیب فولاد داشتند.

فولاد در نیمه نخست بهتر از حریف شیرازی کار کرد. آنها در دقایقی با اختلاف ۱۰ امتیاز از میهمان خود پیش افتادند، اما شیرازی‌ها توانستند فاصله را به حداقل برسانند.

در نهایت نیمه نخست با نتیجه ۴۱ بر ۳۸ به سود فولاد هرمزگان به پایان رسید.

در کوارتر نخست نیمه دوم، لیموندیس بهتر عمل کرد و توانست کار را با تساوی به کوارتر چهارم بکشاند.

شاگردان محمدرضا اسلامی در کوارتر پایانی مسابقه هم بهتر بازی را آغاز کردند و ۶۹-۶۷ از میزبان خود پیش افتادند، اما درخشش خیره کننده مارکو پروویچ و جیوان مک کورمیک، باعث شد تا نماینده هرمزگان امتیازات زیادی را به دست آورده و در نهایت با نتیجه ۹۰ بر ۸۰ پیروز میدان شود.

مک کورمیک با کسب ۳۳ امتیاز، بهترین بازیکن میدان شد و پروویچ هم ۲۶ امتیاز کسب کرد.

در تیم شیرازی هم مانند همیشه، جیلن بردلی آمریکایی بیشترین امتیاز را کسب کرد و بهترین بود. البته بردلی درخشش بازی‌های گذشته را نداشت و فقط ۱۶ امتیاز کسب کرد. محمدامین خسروی با ۱۵ و مهدی جعفری با ۱۳ امتیاز، دیگر بازیکنان امتیازآور لیموندیس بودند.

تیم لیموندیس شیراز با این شکست ۲۵ امتیازی شد و در رتبه نهم جدول باقی ماند. فولاد هرمزگان هم که با بازیکنان خارجی خود جان تازه‌ای گرفته، سومین پیروزی خانگی طی یک ماه گذشته را جشن گرفت و با ۲۳ امتیاز، موقتا بالاتر از مس رفسنجان روی پله دهم ایستاد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha