• سه‌شنبه / ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ / ۲۰:۲۹
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402112417594
  • خبرنگار : 50176

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار:

بازارچه‌های تنظیم بازار از ۱۵ اسفند در لرستان برپا می‌شوند

بازارچه‌های تنظیم بازار از ۱۵ اسفند در لرستان برپا می‌شوند

ایسنا/لرستان معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار لرستان گفت: بازارچه‌های تنظیم بازار ویژه‌ی بازار عید نوروز و ماه مبارک رمضان در تمامی شهرستان‌های استان برپا خواهند شد.

سیروس ابراهیمی ۲۴ بهمن ماه در جلسه‌ی ستاد تنظیم بازار استان با رویکرد تنظیم و ساماندهی بازار عید نوروز و ماه مبارک رمضان، عنوان کرد: بازارچه های تنظیم بازار از ۱۵ اسفندماه آغاز و تا زمانی که کشش بازار موجود باشد ادامه خواهند داشت.

وی ادامه داد: همچنین در زمان مذکور روستا بازارهایی در مرکز شهرهای استان از طرف تعاون روستایی برپا خواهند شد.

معاون استاندار تأمین، خرید و انتقال گوشت قرمز را از موارد مطرح شده در ستاد تنظیم بازار برشمرد و گفت: برای تأمین گوشت قرمز در این ایام تا ۳۰۰ تن مجوز لازم اخذ شده که به تدریج به بازار تزریق خواهد شد.

ابراهیمی در مورد وضعیت گندم استان اظهار کرد: خوشبختانه از حیث گندم در استان مشکلی نداریم و در حال حاضر تا ۸ ماه آینده ذخیره گندم و آرد استان را خواهیم داشت.

وی افزود: وضعیت کالاهای تنظیم بازار استان در شرایط خوبی قرار دارد و پیش بینی می شود مشکلی در تأمین این اقلام نخواهیم داشت.

رئیس ستاد تنظیم بازار استان به میزان بازرسی‌های انجام شده با رویکرد میزان موجودی و نظارت بر قیمت اجناس از ابتدای سال‌جاری تاکنون در استان اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۱۰۰ هزار بازرسی انجام شده که نشان دهنده‌ی تلاش وافر و جهادی متولیان امر در دستگاه‌های اجرایی از جمله جهادکشاورزی و صمت است.

ابراهیمی تصریح کرد: در مدت مذکور بیش از ۳۵۰ میلیارد تومان جریمه متخلفان را داشته‌ایم که ماحصل این بازرسی‌های متعدد است.

در این جلسه مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان، مدیرکل جهاد کشاورزی و مدیران دستگاه‌های اجرایی ذیربط حضور داشتند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha