• سه‌شنبه / ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ / ۲۱:۱۵
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402112417609
  • خبرنگار : 50652

استاندار گلستان عنوان کرد

وعده‌های انتخاباتی نباید خارج از اختیارات باشد/ دیوارنویسی و تبلیغات کارناوالی ممنوع

وعده‌های انتخاباتی نباید خارج از اختیارات باشد/ دیوارنویسی و تبلیغات کارناوالی ممنوع

ایسنا/گلستان استاندار گلستان با اشاره به اینکه همه ظرفیت‌ها باید بر اساس عدالت در اختیار نامزدها قرار گیرد، افزود: نامزدهای انتخابات در دوره تبلیغات نباید خارج از اختیارات نماینده مجلس وعده‌های خود را اعلام کنند. 

علی محمد زنگانه عصر امروز، ۲۴ بهمن ماه در همایش نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم در استان با بیان اینکه صدا و سیما در حرکتی جهادی اقدام به راه‌اندازی شبکه‌های انتخاباتی کرده است، گفت: با توجه به تلاش‌های صورت گرفته در این زمینه صداوسیمای مرکز گلستان در زمره رسانه‌های برتر در سطح کشور قرار گرفته است. 

وی با اشاره به اینکه ظرفیت همه فضاهای عمومی در شهرهای مختلف باید بر اساس عدالت در اختیار همه نامزدها قرار گیرد، افزود: خط قرمزهای تعیین شده در تبلیغات باید رعایت شده و نامزدهای انتخابات در دوره تبلیغات نباید خارج از اختیارات نماینده مجلس وعده‌های خود را اعلام کنند. 

استاندار گلستان همچنین با بیان مصادیق تخلف در تبلیغات نامزدها، عنوان کرد: دیوار نویسی، تخریب آثار تبلیغاتی سایر نامزدها، برهم زدن تجمعات قانونی سایر نامزدها و راه‌اندازی کاروان‌های انتخاباتی از مظاهر تخلف است. 

زنگانه حضور مردم پررنگ مردم غیور گلستان در همه صحنه‌های حساس نظام جمهوری اسلامی را تحسین کرد و گفت: به تجربه ثابت شده است که مردم استان در انتخابات مختلف همواره درصد بالای مشارکت را ثبت کرده‌اند و ان‌شاالله در ۱۱ اسفندماه و پای صندوق‌های رای بار دیگر حماسه جدیدی خلق می‌کنند. 

به گزارش ایسنا در این جلسه رئیس هیأت نظارت بر انتخابات در گلستان نیز بر مهم بودن انتقال روح مردم سالاری در نظام اسلامی به نسل جوان، گفت: در جمهوری اسلامی ایران مردم هویت اصلی نظام هستند. 

حمیدرضا بهمنی نژاد با بیان اینکه در هیچ انقلابی بجز انقلاب اسلامی ایران دو ماه بعد از پیروزی انتخابات برگزار نشده است، خاطر نشان کرد: این مسئله مهمی است که در سال اول پس از پیروزی انقلاب اسلامی ۵ انتخابات در کشور برگزار شده است. 

وی در پایان با اشاره به اینکه نامزدها برای رسیدن به کرسی نمایندگی نباید به هر وسیله‌ای متوسل شوند، گفت: نامزدها باید در همه فرآیندهای مختلف انتخاباتی اصرار و اهتمام جدی بر اجرای قانون داشته باشند. 

لازم به ذکر است گردهمایی نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان با حضور استاندار، روسا و اعضای ستاد انتخابات و هیئت نظارت بر انتخابات استان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان برگزار می‌شود که تحقق راهبردهای چهارگانه رهبر معظم انقلاب در انتخابات یعنی رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت محور اصلی در این گردهمایی است. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha