• چهارشنبه / ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ / ۰۰:۴۴
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402112517656
  • منبع : نمایندگی مازندران

از صبح چهارشنبه ۲۵ بهمن، به مدت ۸ ساعت

مردم ساری با قطع و افت فشار آب مواجه می‌شوند

مردم ساری با قطع و افت فشار آب مواجه می‌شوند

ایسنا/مازندران مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مازندران گفت: به‌منظور افزایش کیفیت و کمیت آب شرب و با اجرای عملیات اتصال خطوط ورودی تصفیه‌خانه آب سلیم‌بهرام به مخزن کرمانی و تعویض دو دستگاه شیر فلکه، مردم ساری از صبح چهارشنبه (۲۵ بهمن) به مدت ۸ ساعت با قطع آب و بعد از اتمام عملیات به مدت ۷۲ ساعت با افت فشار و قطع احتمالی آب مواجه می‌شوند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی آبفای مازندران، بهزاد برارزاده گفت: دو دستگاه شیرفلکه ۶۰۰ میلی‌متری نیز با هدف کنترل و افزایش ظرفیت انتقال و ذخیره آب شرب شهرستان ساری تعویض می‌شود.

او افزود: در ادامه‌، نصب و اجرای پای‌پس‌های خط ورودی آب شرب جهت وارد مدار کردن اولیه مخزن جدیدالاحداث کرمانی با اجرای لوله‌گذاری به قطر ۶۰۰ و ۹۰۰ میلی‌متر و نیز نصب شیرآلات با هدف افزایش ظرفیت ذخیره آب و رفع افت فشار مشترکین به‌ویژه مشترکین بخش جنوبی شهر انجام می‌شود.

مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران تصریح کرد: به همین دلیل مشترکان شهر ساری چهارشنبه ۲۵ بهمن از صبح به مدت ۸ ساعت با قطع آب مواجه می‌شوند که بعد از اتمام این اقدامات، طی ۷۲ ساعت نیز با افت فشار و قطع احتمالی آب مواجه خواهیم بود.

برارزاده خاطرنشان کرد: علاوه‌بر اطلاع‌رسانی از طریق رسانه‌های جمعی و مجازی، برای تامین آب شرب مشترکین، ۶ دستگاه تانکر سیار در سطح شهر مستقر شده‌اند که مشترکین می‌توانند برای درخواست تانکر به شماره‌های ۱۲۲ و ۳۳۳۶۷۴۰۲ تماس برقرار کنند.

مدیرعامل آبفای مازندران ادامه داد: ۱۱ حلقه چاه نیز برای جلوگیری از قطع کامل آب وارد مدار شد.

او با اشاره به آماده‌باش کامل نیروهای دفتر بحران و واکنش‌سریع و همچنین نیروهای فنی شهرستان و ستاد، رصد ایستگاه‌های پمپاژ موجود در شهر و شناسایی شیرآلات حساس جهت مدیریت در پهنه زون‌بندی و پهنه‌بندی شبکه توزیع، افزود: همکاران ما تلاش می‌کنند مشترکین با مشکل چندانی مواجه نشوند.

مدیرعامل آبفای مازندران ضمن عذرخواهی از مشترکین شهر ساری بابت این امر، گفت: از مردم انتظار داریم با مدیریت مصرف و پرهیز از مصارف غیرضروری، همکاران ما را در تامین و برقراری مجدد جریان آب کمک کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha