• چهارشنبه / ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ / ۰۸:۱۳
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1402112517688
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

تاکید بر توسعه هنر پویانمایی در کشور

ساخت پویانمایی های هالیوودی با هدف انحرافات اخلاقی در کودکان و نوجوانان

ساخت پویانمایی های هالیوودی با هدف انحرافات اخلاقی در کودکان و نوجوانان

ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون امور مجلس و استان‌های سازمان صداوسیما برگزاری جشنواره پویانمایی کشور در سیستان و بلوچستان را انتخابی به جا و مناسب عنوان کرد.

عابدینی شامگاه سه شنبه ۲۴ بهمن در مراسم افتتاحیه سومین جشنواره پویانمایی کشور در زاهدان، دلیل انتخاب سیستان و بلوچستان برای میزبانی این جشنواره را علاوه بر کشف اولین ابزار پویانمایی تاریخ بشر در این استان، جوانی جمعیت استان و وجود قشر بزرگ کودک و نوجوان در این استان عنوان کرد و افزود: صداوسیما عدالت گستری و تمرکززدایی از مرکز در برگزاری جشنواره‌ها را در دستور کار قرار داده و این استان به عنوان بخشی از رنگین کمان و هویت فرهنگی کشور از نواها، آوازها، لباس، اقلیم و سبک زندگی ویژه برای تولیدات تلویزیونی منحصربفرد برخوردار است.

وی موضوعات انیمیشن‌های هالیوود را لذت جویی و غلبه منافع انسان بر طبیعت اعلام کرد و افزود: این برنامه‌ها با هدف کاشت انحرافات اخلاقی در دل کودکان و نوجوانان ساخته می‌شود.

وی افزود: این جشنواره فرصتی است تا همه فعالان و افراد دخیل در این صنعت به تبادل نظر و همکاری بپردازند.

آیت‌الله مصطفی محامی نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان نیز در این مراسم گفت: باید متناسب با سطح کودک کار کرد و از ابزار متناسب با او بهره برد و پویانمایی و برنامه‌های عروسکی یکی از این ابزارهاست که بیشترین مخاطب را در بین کودکان و نوجوانان دارد و اگر متولیان امر با این نگاه به کار بپردازند و هدف مقدس روشنگری را مد نظر داشته باشند می‌توانند افتخار کنند که راه امام حسین (ع) را ادامه و سربازی برای هدایتگری این نسل جدید هستند.

آیت‌الله محامی گفت: باید از فرصت میزبانی این جشنواره برای معرفی سیستان و بلوچستان و مزیت‌ها و سرمایه‌های استان استفاده شود که البته در صدر جدول سرمایه‌های استان، مردم خوب، شریف، فهمیم، انقلابی، ایران دوست و با استعداد هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha