• چهارشنبه / ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۲:۲۱
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402112517986
  • خبرنگار : 50175

مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان:

جمهوری اسلامی باید در جنگ‌های نوین خود را تقویت کند

جمهوری اسلامی باید در جنگ‌های نوین خود را تقویت کند

ایسنا/لرستان مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی باید در عرصه جنگ‌های نوین خود را تقویت کند.

حجت الاسلام مجید مویدی امروز، ۲۵ بهمن‌ماه در اولین کنفرانس ملی دفاع زیستی در برابر تهدیدهای بیوتروریسم که در دانشگاه لرستان برگزار شد، اظهار کرد: اصل اساسی حمایت از دین بوده و این موضوع از اهمیت زیادی برخوردار است و دفاع از دین شرایط می‌خواهد که اولین شرط آن اقامه و برقراری حاکمیت دینی در جامعه است.

مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان خاطرنشان کرد: اگر حاکمیت دینی نباشد و افرادی همچون رضاخان، پهلوی‌ها و کسانی که با دین پیوندی ندارند بر آن حاکم شوند آنچه که به آن توجه نمی‌شود حمایت از دین است.

مویدی با بیان اینکه وجود دولت اسلامی و حکومت اسلامی ضرورت دارد، افزود: دولت اسلامی زمانی تحقق پیدا می‌کند که توان خود را به درجه اعلای دفاع از صیانت از خود برساند.

وی خاطرنشان کرد: اگر می‌خواهیم حاکمیت دینی برپا باشد باید قدرت خود را تقویت کنید و یکی از عرصه‌هایی که امروزه تهاجم و درگیری دشمن با حاکمیت‌های دینی به خصوص جوامع اسلامی و در رأس آن نظام مقدس جمهوری اسلامی گسترده است عرصه سخت و نظامی نیست.

مویدی بیان کرد: امید می‌رود خروجی این گونه نشست‌ها در جهت تقویت بنیه دفاعی نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی در مسیر دفاع از آرمان‌ها مؤثر باشد.

دبیر علمی نخستین کنفرانس ملی دفاع زیستی در برابر تهدیدهای بیوتروریسم نیز در این کنفرانس اظهار کرد: این همایش در ۸ محور برگزار شده که تمام جوانب را درگیر کند.

علی غلامی‎فر تصریح کرد: از ۱۲۰ عضو هیات علمی و دکتری تخصصی جوامع دانشگاهی کشور برای این همایش دعوت شد و ۳۶۷ مقاله برای این کنفرانس ارسال شده است.

دبیر علمی کنفرانس خاطرنشان کرد: ۴۸ درصد از مقالات مربوط به خانم‎ها و ۵۲ درصد مربوط به آقایان است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha