• چهارشنبه / ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۳:۱۱
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1402112518049
  • خبرنگار : 50635

معاون استاندار هرمزگان:

عدالت آموزشی و توجه به مناطق کم‌برخوردار راهبرد دولت در امر آموزش است

عدالت آموزشی و توجه به مناطق کم‌برخوردار راهبرد دولت در امر آموزش است

ایسنا/هرمزگان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان گفت: راهبرد دولت در امر آموزش و پرورش، تحقق عدالت آموزشی و توجه به مناطق کم‌برخوردار است.

احسان کامرانی امروز (۲۵ بهمن‌ ماه) در آیین تجلیل از برترین‌های کنکور سال ۱۴۰۲ استان هرمزگان در دانشگاه فرهنگیان استان، اظهار کرد: ایثار و شهادت دکترین دفاعی جمهوری اسلامی ایران را شکل داده و این مفاهیم از آموزه‌های عاشورا و مکتب انتظار توسط جامعه دریافت شده است.

وی امنیت و آرامش حاکم بر کشور را مرهون تلاش‌های شبانه‌روزی نیروهای خدوم امنیتی، اطلاعاتی، نظامی، انتظامی به‌ویژه پاسداران انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: باید قدردان این نیروهای خدوم باشیم و آگاه باشیم این قشر زحمتکش جامعه چه خدمات گران‌بهایی را به جامعه ارائه می‌کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان با اشاره به اهمیت و جایگاه نیروی انسانی در توسعه جوامع، گفت: نیروی انسانی مبتکر و خلاق عامل رشد، توسعه و پیشرفت جوامع است. نگاه ویژه دولت سیزدهم در استان به حوزه آموزش و پرورش در دو سال اخیر موجب تحول آن و موفقیت دانش‌آموزان در آزمون‌های سراسری شده است.

کامرانی ادامه داد: آموزش و پرورش از جایگاه و اولویت ویژه‌ای در برنامه رشد و پیشرفت استان برخوردار است. اجرای طرح‌های توانمندسازی دانش‌آموزان برای حضور در آزمون‌های سراسری با آمادگی کامل، بخشی از این اقدامات بوده است.

او بیان کرد: پیگیری راه‌اندازی مدارس جوار صنایع، احداث فضاهای جدید آموزشی، نوسازی، تجهیز و بازسازی مدارس بخشی دیگری از اقدامات برای تقویت حوزه آموزش و پرورش بوده است.

کامرانی گفت: نگاه ویژه استاندار استان هرمزگان به حوزه آموزش و پرورش باعث تحول و به تبع آن، درخشش دانش‌آموزان استان در آزمون‌های سراسری شد که قابل تقدیر است. استان هرمزگان در مسیر تحولات بزرگی قرار دارد و دانش‌آموزان و دانشجویان خود را برای گام‌های بلند آماده کنند.

وی افزود: توسعه عدالت آموزشی و توجه به مناطق کم‌برخوردار استان به‌عنوان یک راهبرد مهم پیگیری و دنبال شود.

در پایان این مراسم، از برترین‌های کنکور سراسری سال ۱۴۰۲ استان هرمزگان با اهدای لوح سپاس تقدیر شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha