• چهارشنبه / ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۳:۴۵
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402112518082
  • خبرنگار : 50590

یکی از نامزدهای انتخابات مجلس خبرگان:

برگزاری سالم انتخابات از اینکه چه کسی رأی بیاورد، مهمتر است

برگزاری سالم انتخابات از اینکه چه کسی رأی بیاورد، مهمتر است

ایسنا/همدان یکی از نامزدهای انتخابات مجلس خبرگان رهبری در همدان گفت: فضای مجلس خبرگان متفاوت از فضاهای سیاسی دیگر است به طوری که نباید کوچکترین فضای رقابتی منفی شکل بگیرد و برگزاری سالم انتخابات از اینکه چه کسی رأی بیاورد، مهمتر است.

آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی‌موثقی چهارشنبه ۲۵ بهمن در آیین افتتاح ستاد مردمی انتخاباتی خود، اظهار کرد: نهاد مجلس خبرگان مربوط به روحانیت است و نباید فضای رقابت منفی شکل بگیرد، این فضای انتخابات الگو است به طوری که در تبلیغات نباید آبروی نامزدی دیگر را ببرد یا برای اینکه فردی، خود رأی بیاورد غیبت کسی را بکند پس باید فضای سالم و به دور از حاشیه‌ها ایجاد شود.

شعبانی‌موثقی با بیان اینکه مجلس خبرگان در راستای حفظ آرمان‌های انقلاب و رهبری و سیاست‌های کلی نظام تشکیل شده است، خاطرنشان کرد: مجلس خبرگان می‌تواند در مدیریت اجتماعی تأثیر بسیاری بگذارد و حساس‌ترین تصمیمات سیاسی را در قالب آرمان‌ها انقلاب اتخاذ کند.

وی با بیان اینکه حکومت و قدرت در دین بی‌ارزش است مگر بدی‌ها را پاک کند، تصریح کرد: نباید برای رسیدن به قدرت دست به هر کاری زد و برای چیزی که آنقدر بی‌ارزش است، تهمت زد یا حقی را ناحق کرد، تنها در صورتی باید برای قدرت تلاش کرد که بتوان حق را گرفت یا بدی را پاک کرد.

این نامزد ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در همدان با بیان اینکه مردم همانطور که در ۲۲ بهمن حضور پرشور داشتند، لازم است در پای صندوق‌های رأی هم برای تعیین سرنوشت حضور پیدا کنند، تأکید کرد: باید جوانان را برای رأی دادن تشویق کرد و مردم برای تعیین سرنوشت خود و امنیت حضور حداکثری پای صندوق‌های رأی داشته باشند چرا که این یک امر واجب برای جامعه است.

تلاش کنیم افراد خاکستری را پای صندوق‌های رأی بیاوریم

دیگر نامزد انتخاباتی مجلس خبرگان رهبری در همدان نیز در این مراسم بیان کرد: همه چیز در گرو انتخابات خبرگان رهبری است به طوری که امانتی از این بالاتر و سنگین‌تر وجود ندارد، همان‌طور که در راهپیمایی ۲۲ بهمن مردم با عظمت شرکت کردند و ملت در ۱۱ اسفند هم به پای صندوق‌های رأی خواهند آمد.

آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی افزود: باید تلاش کنیم افراد خاکستری را به پای صندوق‌های رأی بیاوریم تا بار دیگر عظمت و شکوه جمهوری اسلامی را نشان دهیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha