• چهارشنبه / ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۴:۳۵
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402112518143
  • خبرنگار : 50037

جانمایی ۵۴ نقطه شهری اسدآباد برای تبلیغات نامزدهای انتخاباتی

جانمایی ۵۴ نقطه شهری اسدآباد برای تبلیغات نامزدهای انتخاباتی
عکس تزئینی است

ایسنا/همدان سرپرست شهرداری اسدآباد از تعیین و جانمایی ۵۴ نقطه شهری برای تبلیغات نامزدهای انتخاباتی این شهرستان در سطح این شهر خبر داد.

علی‌حسن امیدی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: برای رعایت حقوق نامزدهای انتخابات و جلوگیری از تخریب زیباسازی شهر ۵۴ نقطه برای تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری تعیین و جانمایی شده است.

وی با بیان اینکه شهرداری اسدآباد اقدامات لازم در زمینه تعیین نقاط برای تبلیغ نامزدها را برای تبلیغات گسترده و پرشور مردم و شهروندان اسدآبادی در نظر گرفته است، افزود: کاندیداها و هواداران نامزدها حق هیچ گونه تبلیغ غیر از این ۵۴ نقطه شهری تعیین شده را ندارند، در صورت مشاهده هر گونه نصب تبلیغات انتخاباتی در محلی غیر از  ستاد انتخاباتی و نقاط تعیین شده، این تبلیغات توسط شهرداری جمع‌آوری خواهد شد.

امیدی با اشاره به اینکه نصب پوسترها و بنرهای تبلیغاتی در جاهایی غیر از نقاط مشخص‌شده توسط شهرداری، موجب هدردهی وقت و هزینه کاندیداها می‌شود، تصریح کرد: شهرداری اسدآباد در این رابطه جلسات لازم را با نامزدهای انتخاباتی این شهرستان برگزار کرده و این موضوع صورتجلسه شده و اندازه‌بندی عکس‌ها و بنرهای تبلیغاتی برای آنها را مشخص کرده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: در برخی مواقع شاهد چسباندن پوسترها در سایر نقاط و به ویژه بر روی پست‌های برق و مخابرات هستیم که این امر خلاف مقررات تبلیغات انتخاباتی محسوب می‌شود.

امیدی گفت: خدمات ‌شهری شهرداری اسدآباد با تمام توان در حال آماده‌سازی شهر برای تبلیغات انتخاباتی است و امیدواریم شاهد انتخاباتی پرشور در کنار رعایت انضباط و زیبایی شهر باشیم.

وی در پایان یادآور شد: فاز دوم پروژه جاده سلامت اسدآباد در قالب احداث پیست دوچرخه سواری و پیاده رو سازی از حدود یک‌ماه پیش در این شهر آغاز شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha