• چهارشنبه / ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۶:۳۹
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1402112518299
  • خبرنگار : 50646

رئیس کل دادگستری گیلان:

مدیری که فساد ستیز نباشد حق ندارد مسئولیتی را بر عهده بگیرد

مدیری که فساد ستیز نباشد حق ندارد مسئولیتی را بر عهده بگیرد

ایسنا/گیلان رئیس کل دادگستری گیلان با تاکید بر اینکه مبارزه با فساد باید در ذات همه مسئولان و مدیران باشد، گفت: مدیری که فساد ستیز نباشد حق ندارد مسئولیتی را بر عهده بگیرد.

حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی نیارکی امروز ۲۵ بهمن ماه در نشست شورای حفظ بیت المال، اظهار کرد: مردم شریف ایران چهل و پنجمین جشن انقلاب اسلامی را با شکوه و اقتدار برگزار کردند و اکنون وظیفه مسئولان در برابر این مردم خدمت صادقانه و خاضعانه است.

وی با تاکید بر اینکه دغدغه مسئولان باید حفظ بیت المال باشد، افزود: رعایت قانون تکلیفی برای همگان است و عدول از مقررات جمهوری اسلامی ایران برای هیچ کس مجاز نیست.

رئیس شورای قضایی گیلان با بیان اینکه تمکین نکردن به زیاده خواهی‌ها وظیفه همه مسئولان است، گفت: باید در برابر افرادی که قانون را رعایت نمی‌کنند ایستادگی کرد تا حقی از بیت المال ضایع نشود.

صادقی نیارکی با اشاره به اینکه مصالح مورد نیاز ساخت و ساز به اندازه کافی در معادن استان موجود است، خاطرنشان کرد: اکنون هر گونه برداشتی از بستر رودخانه‌ها ممنوع است مگر اینکه مصالح مازاد در منطقه‌ای وجود داشته باشد که این مصالح هم باید در درجه اول برای ساماندهی خود رودخانه مصرف شود.

وی با تاکید بر اینکه مبارزه با فساد باید در ذات همه مسئولان و مدیران باشد، تصریح کرد: مدیری که فساد ستیز نباشد حق ندارد مسئولیتی را بر عهده بگیرد.

رئیس کل دادگستری گیلان افزود: ساماندهی رودخانه‌ها امری ضروری و لازم است و باید با شتاب و سرعت ادامه پیدا کند.

صادقی نیارکی با بیان اینکه صدور مجوزهای برداشت با اداره صنعت معدن و تجارت است، تصریح کرد: این مجوزها باید مطابق با ضوابط و آیین نامه‌های مربوطه صادر شود، آب منطقه‌ای و سازمان صمت مکلفند که بر همه مجوزها نظارت  دقیق داشته باشند.

صادقی نیارکی با تاکید بر اجرای پروژه‌های عمرانی در استان، گفت: اجرای پروژه‌ها و طرح‌های عمرانی رضایت‌مندی مردم را به دنبال دارد لذا در انجام آن نباید هیچ تعللی صورت گیرد، عدم پیشرفت پروژه‌ها علاوه بر نارضایتی عمومی، افزایش بهاء تمام شده را نیز در پی دارد.

رئیس شورای قضایی گیلان افزود: رضایت الهی در پی رضایت مردم است و دستگاه قضایی از هر خدمتی که در راستای منافع مردم باشد؛ حمایت می‌کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha