• چهارشنبه / ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۹:۰۴
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1402112518381
  • خبرنگار : 50589

کلانتری: فعلاً کامل نیستیم

کلانتری: فعلاً کامل نیستیم

ایسنا/آذربایجان شرقی سرمربی تیم فوتبال مس‌سونگون ورزقان گفت: فعلاً کامل نیستیم و به ۷۰-۶۰ درصد چیزی که می‌خواستیم رسیدیم.

مس‌سونگون ورزقان و دریا بابل در جریان هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ‌ دسته اول فوتبال امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه یادگارامام (ره) تبریز به دیدار هم رفتند که مسی‌ها در نهایت با یک گل بر میهمان غلبه کردند.

به گزارش ایسنا، علی کلانتری پس از پیروزی تیمش در این مسابقه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی پرفشاری بود و بچه‌ها با تمام وجود کار کردند. این برد می‌تواند دروازه‌ای برای بردهای آینده ما باشد و ان‌شاالله تیم در جایگاه خوبی قرار بگیرد. راه هایی که ما برای رسیدن به گل در نظر داشتیم بسته بودند. تیم دریا بابل در بسته نگه داشتن تیمش خیلی خوب کار کرد و روی ضد حملات کار می‌کردند. در این شرایط ضربات ایستگاهی راه گشا هستند؛ با وجود اینکه در نیمه‌ی اول هم می‌توانستیم روی چند ضربه ایستگاهی به گل برسیم، در نیمه دوم این اتفاق افتاد و توانستیم برتری‌مان را حفظ کنیم.

او ادامه داد: این سه امتیاز برای ما بعد از گل حساس‌تر شد. بچه‌های ما به خاطر اینکه سه امتیاز را می‌خواستند، عقب‌نشینی کردند. چند تعویض هم انجام دادیم و یک موقعیت خیلی خوب هم در دقیقه‌های آخر داشتیم که متاسفانه گل نشد.

کلانتری افزود: مهم‌ترین مسئله برای یک مربی این است که بازیکنانش با جان و دل، بازی کنند و بهتر شوند و داشته‌هایی به خود اضافه کنند؛ چیزی که قبلا نداشتیم. این موضوع اکنون در وجود بازیکنان‌مان هست، از کاپیتانی که سنش بالا است تا بازیکنی که جوان و امید است، همگی تلاش می‌کنند. زمان کمی داشتیم و من مربی اگر بخواهم صفر تا صد کار کنم باید حداقل ۲ ماه زمان داشته باشم. فعلاً کامل نیستیم و به ۷۰-۶۰ درصد چیزی که می‌خواستیم رسیدیم و ان‌شاالله در بازی های آینده به شرایط بهتری برسیم.

در چند صحنه به داوری اعتراض داشتید، داوری را در این بازی چطور دیدید؟ سرمربی تیم مس‌سونگون ورزقان در پاسخ به این سوال عنوان کرد: زحمت کشیدند و کار کردند ولی واقعا می‌گویم، شاید سه موقعیت پنالتی برای تیم ما گرفته نشد. حالا باید دید کارشناسان چه می‌گویند اما سه موقعیت بود که می‌توانستند به نفع ما پنالتی بگیرند. دلیلش را نمی‌دانم و شاید من هم اشتباه می‌کنم. انشاالله کارشناسان بررسی کنند و ببینند چه اتفاقی افتاده، اینکه واقعاً پنالتی بوده یا نه.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha