• چهارشنبه / ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۹:۱۳
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402112518386
  • خبرنگار : 50177

رئیس دانشگاه لرستان:

شناسایی تهدیدات حوزه‌های زیستی و امنیتی ضروری است

شناسایی تهدیدات حوزه‌های زیستی و امنیتی ضروری است

ایسنا/لرستان رئیس دانشگاه لرستان با بیان اینکه وعده الهی این است که تمام توطئه‌های شوم دامن توطئه‌گران را می‌گیرد، گفت: بایسته است هوشیار باشیم و ابعاد این تهدیدات در حوزه‌های زیستی، فرهنگی، اجتماعی، روانی، امنیتی و نظامی را بشناسیم.

علی نظری در حاشیه کنفرانس ملی دفاع زیستی و مقابله با تهدیدات بیوتروریسم در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: تقارن برگزاری این کنفرانس با ولادت امام حسین(ع)، حضرت عباس(ع) و امام سجاد(ع)، نشانه بسیار خوب و ارزشمندی است؛ آنانی که به عنوان امامان مکتب‌ساز ما هستند؛ مکتبی ساخته‌اند و تحت عنوان مکتب اسلام، فداکاری و انفاق به ما رسانده‌اند و این کنفرانس نیز در همین راستاست.

وی گفت: به تعبیر قرآن کریم  هر آنچه را که در راه آمادگی هزینه و مصرف می‌کنید یقینا خداوند آن را جبران می‌کند.

رئیس دانشگاه لرستان گفت: با عنایت به تهدیدات متعددی که در دنیای معاصر وجود دارد تحت عنوان تهدیدات پنهان و آشکار؛ بر هر انسانی در جامعه عاقل و حکیمی است که این تهدیدات را شناسایی و برای آن‌ها راهکار جستجو کند.

نظری با بیان اینکه طبیعتا دشمن از انقلاب اسلامی غافل نخواهد شد، بیان کرد: انقلاب اسلامی به عنوان بزرگترین صدای مستضعفان در دنیای معاصر به تعبیر آن‌ها تهدیدی برای آن‌ها محسوب می‌شود در حالی که آنان خود تهدیدی علیه بشریت بوده و انقلاب اسلامی حقی محسوب می‌شود که در مقابل باطل ایستادگی کرده است.

وی با بیان اینکه مسلما آنگاه که حق به میان می‌آید باطل نیز به دنبال توطئه است گرچه وعده الهی این است که تمام توطئه‌های شوم دامن توطئه‌گران را می‌گیرد، تصریح کرد: بایسته است هوشیار باشیم و ابعاد این تهدیدات در حوزه‌های زیستی، فرهنگی، اجتماعی، روانی، امنیتی و نظامی را بشناسیم.

رئیس دانشگاه لرستان خاطرنشان کرد: بایسته است که این تهدیدات شناخته شوند و چه مکانی بهتر از دانشگاه برای شناسایی این تهدیدات و چه کسانی بهتر از دانشمندان و پژوهشگران برای ارائه راه‌حل و راهکارها؛ اهمیت موضوع تا آنجایی است که بسیای از نهادها و سازمان‌ها برای برگزاری چنین کنفرانس‌هایی به میدان آمدند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha