• چهارشنبه / ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ / ۲۳:۲۱
  • دسته‌بندی: جهاد دانشگاهی
  • کد خبر: 1402112518484
  • خبرنگار : 71963

در دیدار رییس جهاددانشگاهی با تعدادی از جانبازان این نهاد تاکید شد

جانبازان؛ الگویی برای تمام گروه‌ها/ رسیدگی به دغدغه این گروه در جهاددانشگاهی

جانبازان؛ الگویی برای تمام گروه‌ها/ رسیدگی به دغدغه این گروه در جهاددانشگاهی

رییس جهاددانشگاهی در دیدار با تعدادی از جانبازان این نهاد با بیان اینکه خداوند متعال را شاکریم که توفیق همکاری با نمادهای ایثار و نشان‌های واضح و مجسم ایمان و باور اسلامی را در نهاد انقلابی جهاددانشگاهی به ما ارزانی داشت، گفت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرموده‌اند، یکایک جانبازان، شایسته تجلیل و الگو قرار گرفتن هستند.

به گزارش ایسنا، دیدار حسن مسلمی نائینی، رییس جهاددانشگاهی با تعدادی از جانبازان این نهاد به مناسبت ولادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز تکریم مقام جانبازان امروز، چهارشنبه ۲۵ بهمن ماه در دفتر مرکزی این نهاد برگزار شد.

رییس جهاددانشگاهی در این مراسم با تبریک ولادت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز و بیان اینکه خداوند متعال را شاکریم که توفیق همکاری با نمادهای ایثار و نشان‌های واضح و مجسم ایمان و باور اسلامی را در نهاد انقلابی جهاددانشگاهی به ما ارزانی داشت، گفت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرموده‌اند، یکایک جانبازان، شایسته تجلیل و الگو قرار گرفتن هستند.

مسلمی نائینی ادامه داد: جهاددانشگاهی مولود مبارک انقلاب اسلامی است و در طی سال‌های فعالیتش کارهای بزرگی را انجام داده است که باید با همفکری یکدیگر آن را به جایگاه مطلوب برسانیم.

وی با تاکید بر این که این نهاد دارایی های فراوانی دارد که از گذشته به ما رسیده است، گفت: می توانیم با مولدسازی دارایی های این نهاد و همکاری  بخش خصوصی مشکلات  را حل کنیم و بخش های مختلف را احیا کرد.

رییس جهاددانشگاهی با اشاره به اینکه با بررسی های انجام شده توسط سازمان تجاری سازی فناوری و اقتصاد دانش بنیان (ستفا) مشخص شد این نهاد در حال حاضر دارای ۲ هزار میلیارد تومان سرمایه علمی است که باید به محصول تبدیل شود، افزود: برخی از این دارایی ها نیازمند سرمایه در گردش است که با کمک بخش خصوصی می توان آن را فعال کرد.

 مسلمی نائینی در پایان صحبت های خود بر افزایش برگزاری جلسات با حضور جانبازارن این نهاد برای رسیدگی به دغدغه این عزیزان و استفاده از ایده ها و همفکری آن ها تاکید کرد.

 ابوالقاسم رئیسی مدیر کل مدیرکل روابط عمومی جهاددانشگاهی نیز در این نشست با بیان ویژگی های شخصیتی حضرت عباس(ع) بیان کرد: امروز در آغازین روزهای چهل و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در خدمت شما جانبازان عزیزی هستیم که با فداکاری، حرکت، نگاه و تدابیر شما عزیزان از ابتدای انقلاب اسلامی و سپس در دفاع مقدس این نظام به شکل مستحکم در کنار ملت خود راهش را می پیماید و هر روز نیز به قله ها نزدیک تر می شود. این ها ثمره ی آن چیزی است که شما عزیزان تا به امروز برای آن کار کرده اید.

وی افزود: در حال حاضر نیز خرسند از وجود جانبازان و ایثارگرانی در جهاددانشگاهی هستیم که با جنگیدن شجاعانه در زمینه های مختلف و در خانه جهادی خود این راه را جهادگونه ادامه می دهند.

همچنین علیرضا آزادخانی که در این مراسم به عنوان مشاور رییس جهاددانشگاهی در امور ایثارگران این نهاد معرفی شد بیان کرد: در کنار مشاور در امور ایثارگران نیاز به حضور یک کارشناس حقوقی به دلیل تغییرات قوانین ایثارگری در راستای درخواست های این عزیزان احساس می شود.

وی افزود: از بین درخواست های جانبازان حاضر در این دیدار که شامل خدمات درمانی، بیمه، فرانشیز، دندانپزشکی، امکانات ورزشی و فرهنگی است، تلاش می کنیم تا بتوانیم کارهایی را در این زمینه انجام دهیم.

گفتنی است، در این دیدار موضوعاتی همچون در نظر گرفتن سختی کار، تخفیف هزینه بیمه تکمیلی، افزایش پایه حقوق و مزایا، خدمات دندانپزشکی، برگزاری جلسه نقد کتاب «دانش در مصاف»، تشکیل کارگروه ویژه در پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاددانشگاهی برای موضوع دفاع مقدس و جایگاه علوم انسانی جهاددانشگاهی در جنگ و همچنین پایش خروجی کارهای پژوهشی این نهاد مطرح شد.

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، در پایان این دیدار ضمن اعطای حکم دکتر آزادخانی، از جانبازان حاضر تقدیر شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha