• پنجشنبه / ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ / ۰۰:۴۶
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1402112618505
  • خبرنگار : 50164

استاندار خراسان شمالی:

اقتدار جمهوری اسلامی نتیجه رشادت و ایثارگری شهدا و جانبازان است

اقتدار جمهوری اسلامی نتیجه رشادت و ایثارگری شهدا و جانبازان است

ایسنا/خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی گفت: ایران قوی و پایدار، ره‌آورد رشادت‌های تک‌تک جانبازان، شهیدان و مقاومت در برابر دشمنان است.

محمدرضا حسین نژاد شامگاه ۲۵ بهمن ماه در جشن ولادت حضرت ابوالفضل (ع) و گرامیداشت روز جانباز در حسینه قمربنی هاشم جانبازان در بجنورد اظهار کرد: رشادت‌ها و ولایتمداری جانبازان و شهدا، همواره الگو و درسی بزرگ برای همه جامعه و یک برگ زرین در تاریخ است.

وی با تاکید بر اینکه زحمات و از خود گذشتگی‌های جانبازان و رزمندگان دوران دفاع مقدس و خانواده‌های آنها به هیچ وجه با زبان قابل بیان نیست، افزود: ما به این بزرگ مردان افتخار می‌کنیم و جمهوری اسلامی ایران جایگاه واقعی خود را با رشادت‌های آنان پیدا کرد.

اقتدار جمهوری اسلامی نتیجه رشادت و ایثارگری شهدا و جانبازان است

استاندار خراسان شمالی گفت: امروز که ایران در زمینه نظامی، علمی، پزشکی و... سرآمد شده، دشمنان علیه ملت و کشور فتنه‌های مختلف رقم می‌زنند.

حسین نژاد افزود: ۲۲ بهمن شاهد افتخار و خلق حماسه در جای جای کشور و به ویژه در خراسان شمالی بودیم و این موضوع، نامیدی دشمن را رقم می زند.

وی ضمن اشاره به اینکه مردم ولایتمدار خراسان شمالی بار دیگر از روی خلوص در انتخابات حضور قوی خواهند داشت، افزود: همین ولایتمداری و رشادت‌ها در ۱۱ اسفند در استان تکرار خواهد شد و بار دیگر تمام اقشار با صمیمیت در کنار هم با حضور حداکثری با آرمان‌های امام و شهدا، تجدید بیعت خواهند کرد.

حسین نژاد ادامه داد: جانبازان در دوران دفاع مقدس و همچنین بعد از آن، برای جامعه الگو هستند و همین اعتقاد و ولایتمداری سبب پیروزی و دوام جمهوری اسلامی شده است.

اقتدار جمهوری اسلامی نتیجه رشادت و ایثارگری شهدا و جانبازان است

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد نیز در این آیین اظهار کرد: حضرت ابوالفضل العباس (ع) علمدار امام حسین بود و پرچم اسلام را تا لحظه آخر بالا نگه داشت.

حجت الاسلام رضا نوری گفت: شجاعت و بصیرت عباس (ع) در کنار عظمت حسین (ع) سبب تکمیل آن قیام شد و نام یاد آن بزرگواران همچنان زنده است.

وی ادامه داد: جانبازان ما نیز باید افتخار کنند که الگویی همانند حضرت عباس (ع) در علمداری دارند و از این کشور، دین، غیرت و رهبری دفاع کرده‌اند.

گفتنی است در این آیین مشکلات بیمه‌ای جانبازان توسط نماینده شرکت بیمه دی، متولی ارائه خدمات بیمه‌ای به جانبازان بررسی شد. همچنین از ۴۰ نفر از جانبازان حاضر در مراسم به قید قرعه تقدیر به عمل آمد.

اقتدار جمهوری اسلامی نتیجه رشادت و ایثارگری شهدا و جانبازان است

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha