• پنجشنبه / ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ / ۰۸:۳۶
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1402112618546
  • خبرنگار : 50163

امام جمعه سلطانیه:

حل مشکلات سلطانیه نیازمند همت و نگاه ویژه است

حل مشکلات سلطانیه نیازمند همت و نگاه ویژه است

ایسنا/زنجان امام جمعه سلطانیه گفت: برای حل مشکلات سلطانیه نیازمند عمل هستیم نه حرف.

حجت‌الاسلام سیدعمران حسینی‌نسب در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به در پیش رو بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی که در ۱۱ اسفند ماه برگزار می‌شود، اظهار کرد: اصل انتخابات و شرکت در انتخابات هم حق و هم تکلیف است.

وی با بیان اینکه تعدد کاندیداها یکی از راه‌های افزایش مشارکت مردم در انتخابات است، عنوان کرد: کاندیداهایی هستند که با ارائه برنامه خوب، منسجم و کارشناسی شده سبب برانگیختن شور انتخاباتی در جامعه می‌شوند و در افزایش مشارکت مردم سهیم‌ هستند.

این مسئول با توضیح اینکه مردم هر حوزه انتخابیه از نمایندگانی که به مجلس می‌فرستند مطالباتی دارند که شهرستان سلطانیه نیز از این قاعده مستثنی نیست، اضافه کرد: سلطانیه بعد از ۶۰ سال از ارتقا به شهر و ۱۰ سال بعد از ارتقا به شهرستان، هنوز چهره شهری خصوصا در هسته مرکزی ندارد که داشتن برنامه برای حل این مشکل یکی از مطالبات مردم از نمایندگان است.

وی با اشاره به جای خالی برخی از ادارات در سلطانیه و وجود نمایندگی ادارات، توضیح  داد: ادارات در سلطانیه خصوصا ادارات فرهنگی مثل سازمان تبلیغات اسلامی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به صورت نمایندگی است و سازمان اوقاف نیز در آن وجود ندارد.

امام جمعه سلطانیه در ادامه گریزی به مشکلات حمل و نقل ریلی در شهرستان زد و توضیح داد: ایستگاه راه‌آهن قره‌بلاغ سلطانیه با اینکه مجهز است ولی قطار در آن توقف نمی‌کند و این امر در حالی است که اگر این ایستگاه فعال شود، علاوه بر شهرستان سلطانیه، شهرستان خدابنده نیز می‌تواند از این ایستگاه استفاده کند.

حسینی‌نسب با اشاره به این که گنبد سلطانیه و محوطه آن هیچ جاذبه‌ای برای مردم سلطانیه ندارد چرا که ده‌ها سال است به شکل کنونی است، خاطرنشان کرد: پیشرفت و توسعه سلطانیه به همت و نگاه ویژه نیاز دارد نه شعار انتخاباتی.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha