• پنجشنبه / ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۰:۵۱
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1402112618639
  • خبرنگار : 50286

فرماندار عنبرآباد عنوان کرد

‌انتخابات بزرگ‌ترین رویداد سیاسی کشور/ تجهیز برخی شعب اخذ رای به دوربین

‌انتخابات بزرگ‌ترین رویداد سیاسی کشور/ تجهیز برخی شعب اخذ رای به دوربین

ایسنا/کرمان فرماندار عنبرآباد گفت: با توجه به اهمیت برگزاری انتخاباتی سالم و به دور از تخلف، در برخی از شعب اخذ رای شهرستان دوربین نصب شده است. 

یزدان افشاری پور در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو به عنوان برگزاری بزرگترین رویداد سیاسی و سرنوشت‌ساز که با حضور مردم رقم خواهد خورد، اظهار کرد: با تلاش شبانه‌روزی از این فرصت باقی مانده برای برگزاری انتخاباتی پرشور استفاده می‌کنیم تا شاهد حضور انقلابی مردم در انتخابات همانند راهپیمایی ۲۲ بهمن باشیم. 

وی تامین ساز و کارهای برگزاری انتخابات سالم را نوید داد که نسبت به سنوات گذشته ارتقا پیدا کرده و به روز شده‌اند و افزود: ستاد انتخابات شهرستان آشنایی کامل با روند برگزاری انتخابات سالم را دارد و  تمام تلاش خود را برای برگزاری انتخاباتی بی عیب و نقص به کار خواهد گرفت.

افشاری پور رعایت اصل بی‌طرفی را مورد تاکید قرار داد و اظهار کرد: رای مردم امانت و حق الناس است و سر سوزنی از حق مردم کوتاه نخواهیم آمد تا انتخاباتی سالم و به دور از حاشیه برگزار شود.

فرماندار عنبرآباد تعیین نمایندگان فرماندار را با نظر شورای تامین از مهمترین تمهیدات برشمرد و افزود: لیست نمایندگان فرماندار با نظر شورای تامین شهرستان تهیه شده تا افراد معتمد پای صندوق رای حاضر شوند.

وی از نصب دوربین در برخی از شعب اخذ رای در شهرستان عنبرآباد خبر داد و گفت: با توجه به اهمیت برگزاری انتخاباتی سالم و به دور از تخلف، در برخی از شعب اخذ رای، دوربین نصب شده است.

فرماندار عنبرآباد شناسنامه‌دار شدن شعب اخذ رای در عنبرآباد را از جمله راهکارهای زیربنایی دانست و گفت: باید با استفاده از تبلیغات محیطی و فضای مجازی، شور انتخاباتی در جامعه ایجاد کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha