• پنجشنبه / ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۰:۵۷
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402112618642
  • خبرنگار : 50471

فرماندار نهاوند خبر داد:

الحاق ۲۰ هکتار زمین در نهاوند در راستای جوانی جمعیت

الحاق ۲۰ هکتار زمین در نهاوند در راستای جوانی جمعیت

ایسنا/همدان فرماندار نهاوند گفت: ۲۰ هکتار زمین برای اجرای قانون جوانی جمعیت در شهر نهاوند الحاق می‌شود.

ضرغام احمدوند در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در شهرستان نهاوند برای اجرای قانون جوانی جمعیت در شهرک امیرکبیر در تلاش هستیم علاوه بر پروژه مسکن ملی، ۲۰ هکتار زمین دیگر به این شهرک الحاق کنیم تا این کار هم انجام شود.

وی افزود: طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان نهاوند در سه بخش انبوه‌ساز در شهرک شهید حیدری، خود مالکی در شهر فیروزان و گروه ساخت در شهرک امیرکبیر در حال اجرا است.

احمدوند ادامه داد: این پروژه در شهرک شهید حیدری در سه بلوک در حال تکمیل است که بلوک اول ۲۷۴ واحدی با پیشرفت بیش از ۶۰ درصد، بلوک دوم ۴۵ واحدی با پیشرفت فیزیکی بالای ۴۵ درصد و بلوک سوم ۴۶ واحدی که تقریباً ۱۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی تصریح کرد: طرح دیگر یا فاز دوم نهضت ملی مسکن در زمینی به مساحت بیش از ۲۰ هکتار از اراضی شهرستان در شهرک امیرکبیر یا «بارودآب» در حال اجرایی شدن است.

فرماندار نهاوند تاکید کرد: در شهرک امیرکبیر زمین در حال تسطیح است و ۴۸۴ قطعه زمین واگذار شده و کارها در حال اجرا است.

احمدوند اضافه کرد: در شهر فیروزان هم مسکن مهر این شهر را داریم که در قالب خود مالکی واگذار و کار شروع‌ شده است و در قالب طرح نهضت ملی مسکن اجرایی می‌شود.

به گفته وی، متقاضیان این طرح‌ها ثبت‌نام کردند و زمین هم واگذار شده است. 

وی در بحث گلایه همشهریان نیز در خصوص توقف روند پیشرفت این طرح‌ها، بیان کرد: الان پیشرفت کار خوب است ولی یک وقفه‌ای ایجاد شد که پیشرفت فیزیکی کم بود ولی متوقف نشد.

فرماندار نهاوند با اشاره به اینکه با پیگیری‌های استاندار و مجموعه شهرستان این طرح‌ها پیشرفت فیزیکی خوبی دارند و روند کار ادامه دارد، یادآور شد: نهضت ملی مسکن از اصلی‌ترین طرح‌های دولت سیزدهم است و ضروری است دستگاه‌های ذی‌ربط در راستای اهداف برنامه‌ریزی‌ شده، اهتمام ویژه‌ای داشته و در روند اجرایی پروژه‌ها را تسریع کنند.

انتهای پیام 
 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha