• پنجشنبه / ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۳:۱۸
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402112618749
  • خبرنگار : 50590

لیست کاندیدای شورای وحدت در همدان اعلام شد

لیست کاندیدای شورای وحدت در همدان اعلام شد

ایسنا/همدان رئیس ستاد انتخابات شورای وحدت استان همدان گفت: در این دوره انتخابات نسبت به دوره‌های گذشته از اهمیت بالاتری برخوردار است به طوری‌که این جایگاه با انتخاب نماینده‌ای مومن ،شجاع،انقلابی کارآمد و ولایتمدار ارتقا می‌یابد و هدف از انتخابات پرداختن به دغدغه‌ها و نیازمندی‌های اصلی کشور است.

محمود الفت پنجشنبه ۲۶ بهمن در جمع خبرنگاران، افراد منتخب در حوزه انتخابیه فامنین و همدان حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی و عباس صوفی؛ حوزه انتخابیه ملایر هادی بیگی‌نژاد و حسن ونایی، حوزه انتخابیه نهاوند علیرضا خزایی، حوزه انتخابیه تویسرکان محمدمهدی مفتح، حوزه انتخابیه اسدآباد اکبر رنجبرزاده، حوزه انتخابیه رزن ابوالحسن مصطفوی، حوزه انتخابیه بهار و کبودرآهنگ را فتح‌الله توسلی اعلام کرد.
الفت با بیان اینکه  ۸۰۰ ساعت مصاحبه و ارزیابی از کاندیداها با حضور دو تیم خبره انجام شد و با در نظر گرفتن فاکتورهای مورد نظر در نهایت به این لیست اعلام شده رسیدیم، خاطرنشان کرد: هدف ما از این کار رسیدن به لیست قوی برای انتخابات و حل مشکلات جامعه و پیگیری مطالبات مردم است.
وی تصریح کرد: شورای وحدت در راستای رسالت انقلابی و ملی خود و با بهره‌مندی از نظر روحانیون، فرهیختگان، نخبگان و نمایندگان اقشار مختلف در سطح استان و با توجه به سوابق روشن انقلابی، مدیریتی و اجرایی و به ویژه التزام عملی به اصل قانون اساسی و ولایت مطلقه فقیه، کاندیداهای اصلح و مردمی را انتخاب کرده است.

وی بابیان اینکه برخی از نمایندگان با وجود حمایت از سوی حزب در زمان انتخابات پاسخگو نیستند، ادامه داد: برخی از نمایندگان  ظرف چهار سال گذشته که رأی گرفتند و وارد خانه ملت شدند با وجود امضای میثاق‌نامه‌ پیش از رأی آوری و کسب حمایت حزب، بعد از ورود به مجلس هیچ آمد و شدی به دفتر حزب نداشتند و حتی دعوت‌نامه‌ها را بی‌پاسخ گذاشتند، بعضی از آنها تلفن را هم جواب نمی‌دهند!
الفت با بیان اینکه در این دوره از جوانان نیز حمایت شده است، تاکید کرد: در این دوره از ۳۰ کاندید زن که در سطح استان بودند هم دعوت شد و به تعبیری جلسه مستقل برای زنان برگزار شد ضمن اینکه جوانان هم در این عرصه دیده شدند یعنی جوانان متولد ۶۷ به بالا دعوت شده و به طوری که این نشست‌ها سبب شد تعدادی از بانوان و جوانان فارغ از مباحثی چون رویکرد اصلاح‌طلبی و اصولگرایی شناسایی شوند و در مرحله مصاحبه قرار گیرند به نحوی که برخی از این تعداد برنامه، رزومه و شاخص‌های خوبی داشتند. 
وی افزود: کاندیداهای مورد تایید برای مجلس خبرگان آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی و حجت‌الاسلام موسوی اصفهانی هستند و امیدواریم با تلاش احزاب و رسانه‌ها و احساس مسئولیت مردم آگاه و انقلابی حضور پرشور در ۱۱ اسفند محقق شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha