• پنجشنبه / ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۶:۵۹
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402112618898
  • منبع : نمایندگی مازندران

مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه علوم پزشکی مازندران:

دانشجوی امروز، اخلاق‌مدار و دین‌گرا است

دانشجوی امروز، اخلاق‌مدار و دین‌گرا است

ایسنا/مازندران مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه علوم پزشکی مازندران در جمع دانشجویان خارجی اعلام کرد: دانشجوی امروز، اخلاق‌مدار و دین‌گرا است و باید این پیام را به دنیا برساند.

حجت‌الاسلام سید حسین حسینی کارنامی امروز در مراسم افتتاحیه دومین رویداد ورزشی دانشجویان بین‌الملل دانشگاه‌های علوم پزشکی با قدردانی از وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی مازندران به خاطر برگزاری این رویداد مهم بین‌المللی با اشاره به ورود اسلام به مازندران از سال ۲۰۰ هجری قمری اظهار کرد: از سال ۲۶۰ هجری قمری نخستین حکومت اسلامی در این استان تشکیل شد و طبقات فقهای مازندران در دنیا شهرت جهانی دارند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی مازندران خاطرنشان کرد: امروز انقلاب اسلامی به تمام دنیا صادر شده است و افتخار می‌کنیم دانشجویان بین‌الملل در رشته علوم پزشکی در استان مازندران تربیت می‌شوند.

حجت‌الاسلام حسینی عنوان کرد: محصول کشورهایی که توانستند استقلال خود را حفظ کنند شما دانشجویان تحصیلکرده هستید.

دانشجوی امروز، اخلاق‌مدار و دین‌گرا است

این مسئول با اشاره به اینکه ۷۰ درصد دانشجویان دانشگاه‌ها را دختران تشکیل می‌دهند، این اتفاق را به برکت انقلاب اسلامی دانست و با اشاره به سخنان «جبران خلیل جبران»  که می‌گوید سقوط تمدن‌ها حاصل سقوط زن خانواده، آموزش و جایگاه معلمان و در نهایت عنصر الگوها و قهرمانان آن جامعه است، متذکر شد: با از بین بردن این محورها یک جامعه موتور محرکه نخواهد داشت و لطمه خواهند خورد و ما قهرمانان و الگوهایی همچون سیدالشهدا علیه السلام و حضرت زینب کبری(س) را داریم.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مازندران نیز اظهار کرد: دومین جشنواره ورزشی دانشجویان بین‌الملل دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور با یاد شهدای غزه برگزار می‌شود.

دکتر سروی افزود: برگزاری این جشنواره فرصت مغتنمی برای ترویج و تبادل فرهنگی میان دانشجویان است و ما میزبان دانشجویانی از ۲۰ دانشگاه علوم پزشکی کشور از ۱۶ کشور جهان هستیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha