• پنجشنبه / ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ / ۲۰:۰۱
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1402112618982
  • خبرنگار : 71659

حزب الله یک پادگان نظامی و چند پایگاه صهیونیستی را هدف قرار داد

حزب الله یک پادگان نظامی و چند پایگاه صهیونیستی را هدف قرار داد

حزب الله لبنان امروز پنجشنبه از حمله به یک پادگان نظامی و چند پایگاه ارتش صهیونیستی در جنوب لبنان خبر داد و اعلام کرد که آنها را مستقیما هدف قرار داده است.

به گزارش ایسنا، حزب الله با صدور بیانیه‌های جداگانه اعلام کرد «در حمایت از مردم فلسطین در نوار غزه و در حمایت از مقاومت دلاورانه و شرافتمندانه آنها»، چند پایگاه ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار داده است.

در این بیانیه آمده است: ساعت ۱۶:۳۰ امروز پنجشنبه (به وقت لبنان)، مجاهدین مقاومت اسلامی پایگاه السماقه را با سلاح موشکی هدف قرار داده و مستقیماً آن را مورد اصابت قرار دادند».

در ادامه بیانیه آمده، ساعت ۱۳ و ۱۸ دقیقه بعد از ظهر امروز پنجشنبه «مجاهدین مقاومت اسلامی با سلاح‌های مناسب تجهیزات جاسوسی سایت المرج را هدف قرار دادند و مستقیماً به آنها ضربه زدند».

حزب الله افزود: ساعت ۱۲:۴۵ ظهر امروز پنجشنبه نیز «مجاهدین مقاومت اسلامی پادگان الزبدین در مزارع اشغالی شبعا لبنان را با موشک فلق هدف قرار دادند و مستقیماً به آن اصابت کردند».

مقاومت اسلامی لبنان ادامه داد: همچنین ساعت ۱۲:۲۵ ظهر امروز پنجشنبه «مجاهدین مقاومت اسلامی با سلاح‌های مناسب تجهیزات جاسوسی پایگاه راهب را هدف قرار دادند و مستقیماً به آن ضربه زدند».

در این بیانیه همچنین آمده است: ساعت ۱۰:۴۰ صبح امروز پنجشنبه نیز «مجاهدین مقاومت اسلامی با سلاح‌های مناسب تجهیزات جاسوسی سایت رویسا العلم در مزارع اشغالی شبعا لبنان را هدف قرار دادند و مستقیماً به آن ضربه زدند».

همچنین حزب‌الله لبنان امروز پنجشنبه با صدور بیانیه‌ای از شهادت سه نفر از رزمندگان خود در حملات رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان خبر داد.

دیروز چهارشنبه، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد پس از شلیک حداقل ۱۰ موشک از جنوب لبنان به سمت شهر صفد که منجر به کشته شدن یک سرباز «اسرائیلی» و زخمی شدن هشت نفر دیگر شد، ارتش پاسخی گسترده را علیه لبنان آغاز کرده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha