• پنجشنبه / ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ / ۲۱:۰۸
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1402112619005
  • منبع : نمایندگی زنجان

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان:

حضور پرشور مردم در انتخابات، موجب شکست دشمنان در جنگ ترکیبی خواهد شد

حضور پرشور مردم در انتخابات، موجب شکست دشمنان در جنگ ترکیبی خواهد شد

ایسنا/زنجان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان با بیان اهمیت حضور پرشور مردم در انتخابات، گفت: انتخابات بهترین عرصه و مکانیزم مشارکت مستقیم مردم در تصمیم‌گیری و تعیین سرنوشت خود و تحقق مردم‌سالاری است.

ابوالفضل رفیعی امروز (پنج‌شنبه ۲۶ بهمن ماه)رفیعی در همایش حماسه حضور که در جمع مدیران مدارس، فرهنگیان و انجمن های اولیاء مربیان در شهرستان های خرمدره و ابهر برگزار شد به سالگرد صدور بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و گفت: تبیین و به کارگیری بیانیه و پیگیری توصیه‌های آن برای حل مشکلات و پیشرفت بهتر کشور ضرورت دارد.

وی با بیان اینکه این سند، سیاست‌های کلان نظام در زمینه‌های مختلف را به دقت تبیین کرده است، افزود: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی سراسر امید و ایمان به مسیر بوده و نقشه راهی برای تحقق آرمان‌های انقلاب بویژه تمدن نوین اسلامی است.

این مسئول افزود: برای نسل جوان باید شرایط قبل از انقلاب کشور و پیشرفت‌های درخشان ناشی از خودباوری در زیر سایه استقلال و آزادی بعد از انقلاب تبیین و هم‌زمان ، توطئه و دشمنی‌های استکبار و نظام سلطه طی سال‌های بعد از انقلاب اسلامی نیز روایت شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی استانداری زنجان، رئیس ستاد انتخابات استان در ادامه با یادآوری اینکه پایه و اساس نظام مقدس جمهوری اسلامی حضور مردم در همه عرصه‌ها است، گفت: انقلاب اسلامی ایران منجر به ایجاد یک نظام مردم‌سالاری دینی شد و در آن، نقش مردم در تعیین سرنوشت یک موضوع واقعی و عینی است نه تزیینی و شعاری.

رفیعی با بیان اهمیت حضور پرشور مردم در انتخابات، گفت: انتخابات بهترین عرصه و مکانیزم مشارکت مستقیم مردم در تصمیم‌گیری و تعیین سرنوشت خود و تحقق مردم‌سالاری است؛ ضمن اینکه موجب تقویت جمهوریت و اسلامیت نظام می‌شود.

این مسئول افزود: جمهوری اسلامی ایران به برکت و پشتیبانی و حضور مردم در صحنه‌ها، سربلند و مقتدر پیش می‌رود و هیچ نیرویی نمی‌تواند این عظمت و قدرت را به انزوا بکشاند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان به نقش فرهنگیان و اولیاء مربیان در تبیین دستاوردهای نظام و ایجاد امید و ایمان در مدارس اشاره کرد، گفت: در موضوع انتخابات، همه باید منافع ملت و میهن عزیز اسلامی‌مان را مد نظر قرار دهیم و همچون یک ملت پویا و سرزنده، امیدوارانه به افق‌های مشترک که همان تعالی و پیشرفت کشور و رفاه مردم همراه با معنویت و اخلاق است نگاه کنیم و دیگران را نیز با تبیین و روایت‌های صحیح آگاه کنیم چراکه این امر در مقابل هجمه رسانه ای و عملیات روانی دشمن بسیار ضروری است. 

رفیعی با بیان اینکه دشمن با طرح شبهات مختلف و بعضا بی‌پروا، تلاش می‌کند حضور مردم در انتخابات کمرنگ شود گفت: عملا درگیر جنگ ترکیبی هستیم ولذا هر رای، همچون تیری بر قلب بدخواهان و دشمنان این مرز و بوم و ملت ایران خواهد بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha