• پنجشنبه / ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ / ۲۲:۰۰
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402112619023
  • خبرنگار : 50616

یادواره شهدای بیسیمچی در آمل برگزار شد

یادواره شهدای بیسیمچی در آمل برگزار شد

ایسنا/مازندران پنجمین یادواره شهدای بیسیمچی(فاوا) سپاه کربلا مازندران و هم چنین هفتمین سالگرد شهید مدافع حرم«مصطفی زال نژاد» با حضور فرماندهان جنگی تحمیلی و جبهه مقاومت در شهرستان آمل گرامی داشته شد.

یکی از فرماندهان ارشد دفاع مقدس در این مراسم که در حسینیه ثارالله سپاه ناحیه شهرستان آمل برگزار شد، گفت: شهدای جنگ تحمیلی بدون هیچ چشم داشتی به امکانات مادی و پست و مقام با دشمنان می‌جنگیدند و همه وجودشان را برای خدا گذاشتند.

سردار «علیجان میرشکار» افزود: یکی از رمزهای موفقیت و پیروزی در جنگ تحمیلی، از خودگذشتگی و ترجیح دادن منافع نظام بر منافع شخصی و گروهی توسط آحاد مردم بود.

وی اضافه کرد: هدایت صحنه نبرد و جنگ بدون ارتباطات مقدور نبود و این مهم نقش بسزا و مؤثری را در جنگ ایفا می کرد.

فرمانده ارشد دوران دفاع مقدس با بیان اینکه کارکنان رسته مخابرات در همه عملیات ها دوشادوش فرماندهان نقش موثری داشتند، تصریح کرد: شهیدان مخابرات را باید شهیدان سامانه فرماندهی دانست، مخابرات بدون فرماندهی نقشی ندارد و فرماندهی بدون مخابرات نیز نمی تواند کاری از پیش ببرد.

سردار میرشکار اضافه کرد: امروز نیز رزمندگان اسلام در سنگرهای دفاع از انقلاب مطیع ولایت و در خط مقدم مقابله با تهدیدات دشمنان قرار دارند.

وی در بخش دیگری گفت: غفلت و سرگرم شدن به زندگی روزمره گذشته را از یاد می‌برد و برگزاری یادواره ها باعث زنده نگه داشتن یاد وخاطره رزمندگاه هشت سال دفاع مقدس است.

وی یادآورشد: یادآوری رشادت‌های دوران دفاع مقدس از ضروریات جامعه محسوب می‌شود زیرا وقتی جوان‌های امروز با کارهای آن دوران آشنا شوند و اهداف و آرمان‌های دوران دفاع مقدس را درک کنند، کارکرد این آشنایی، گسترش معنویت، کاهش فساد و ناهنجاری و شکل‌گیری یک محیط انسانی سالم و الهی خواهد بود.

خاکریز امروز مقابله با دشمن پای صندوق رای است

این فرمانده دوران دفاع مقدس با اشاره به اینکه جنگ دیروز در جنگ صف خاکریز و سلاح دشمن مشخص بود، خاطرنشان کرد: امروز حضور دشمن و استراتژی‌ اش مقابل جمهوری اسلامی ایران تغییر کرده و امروز خاکریز برای ناکام گذاشتن توطئه‌های شوم دشمنان این نظام، حضور حداکثری در پای صندوق های رای است.

سردار میرشکار خاطرنشان کرد: در بین داوطلبان این دوره باید آگاهانه به کسی رای داد که درک درستی از شرایط جامعه و فرامین امامین و گام دوم انقلاب اسلامی داشته باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha