• جمعه / ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۵:۳۵
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1402112719316
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

امام‌جمعه موقت زاهدان:

با مشارکت حداکثری در انتخابات ضربه محکمی بر استکبار خواهیم زد

با مشارکت حداکثری در انتخابات ضربه محکمی بر استکبار خواهیم زد

ایسنا/سیستان و بلوچستان امام جمعه موقت زاهدان گفت: با حضور آگاهانه و بصیر مردم در ۱۱ اسفند که ۲ انتخاب مهم در پیش رو داریم با مشارکت حداکثری ضربه محکمی بر استکبار جهانی خواهیم زد.

حجت الاسلام هادی رمضانی در بخشی از خطبه‌های نمازجمعه این هفته در مصلای قدس زاهدان اظهار کرد: اگر انسان‌ها تقوا پیشه کنند خداوند هنگام مشکلات و در هر شرایطی برای انسان متقی فرجی را حاصل و برای او راهگشایی می‌کند.

وی ادامه داد: تقوای الهی باعث می‌شود خداوند رزق و روزی انسان متقی را از راه‌هایی که خود گمان نمی‌کند، برساند.

امام جمعه موقت زاهدان خاطرنشان کرد: انسان متقی تکیه‌گاه و اعتمادش به خداوند است چون زمانی که به خداوند توکل کرده خداوند او را کفایت می‌کند.

وی بیان کرد: بسیاری از نیازمندی‌ها و احتیاجات انسان در عرصه‌های مختلف زندگی مانند مسائل اقتصادی، سیاسی فرهنگی و خانوادگی‌ در گرو تعامل با افراد جامعه است که اگر افراد جامعه نادیده گرفته شوند به مشکلات زیادی برخواهند خورد.

حجت الاسلام رمضانی عنوان کرد: دلیلی وجود ندارد که انسان به واسطه تامین نیازهای مادی زندگی خود و از اینکه نیاز به بخشش دیگران دارد تمام هستی خود را در اختیار دیگران قرار بدهد و سرنوشت زندگی فردی و اجتماعی خود را در اختیار دیگران بگذارد.

وی تصریح کرد: جاهایی که انسان دشمن دارد و در معرض همه جانبه دشمن قرار دارد و از طرفی نیازمندی‌های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی نیز دارد شایسته نیست که برای تامین این نیازمندی‌ها، خود را در آغوش دشمن خود قرار بدهد.

وری اسلامی نظام حقی است که دفاع از مظلومان عالم بویژه مردم مظلوم فلسطین را در دستور کار خود قرار داده زیرا اگر از آن‌ها دفاع نکنیم به تکلیفمان و حقی که داریم عمل نکرده‌ایم.

وی گفت: مردم مسلمان با غیرت بصیر و فهیم ایران اسلامی واقف به تکالیف الهی و انقلابی کشوری، منطقه‌ای و بین‌المللی خود هستند.

وی بیان کرد: مردم غیور بصیر ایران اسلامی برای خنثی کردن توطئه‌های دشمن بیش از ۴۵ سال در شدیدترین تهاجم‌ها و تحریم‌ها قرار گرفته‌اند.

امام جمعه موقت زاهدان اذعان کرد: با وجود مشکلات کمرشکن و مخل در زندگی، مردم ایران اسلامی متزلزل و از مسیر حق خارج نشده‌اند بلکه با وجود اینکه ۴۵ سال از عمر پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد امسال هم ۲۲ بهمنی آفریدند که موجب ناامیدی دشمنان شد و حضور شما در عرصه‌های مختلف به دشمنان می‌فهماند که شما پیروان حضرت حجت هستید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha