• جمعه / ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۵:۴۲
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1402112719318
  • خبرنگار : 50126

امام جمعه ایلام:

مردم در ۱۱ اسفند انتخاباتی پرشور را ثبت خواهند کرد

مردم در  ۱۱ اسفند انتخاباتی پرشور را ثبت خواهند کرد

ایسنا/ایلام امام جمعه ایلام گفت: حضور مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، امیدها را برای حضور حداکثری و آگاهانه در انتخابات یازدهم اسفندماه روشن کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین «الله‌نور کریمی‌تبار» در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ایلام ، اظهار کرد: راهپیمایی پرشور ۲۲ بهمن مقدمه‌ای برای انتخابات پیش رو است و حضور مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، امیدها را برای حضور حداکثری و آگاهانه در انتخابات یازدهم اسفندماه روشن کرد.
وی گفت: در دنیا، جمهوری اسلامی آزاد و مردمی‌ترین انتخابات، مجلس و نظام را دارد و حضور مردم در صحنه‌های حساس موجب یاری از دین خداوند و تحقق اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی با هدف تعالی دین مبین اسلام است و خداوند نیز این مردم را در همه برهه‌های حساس نصرت و یاری می‌کند.

امام جمعه ایلام تصریح کرد: انقلاب مردمی ایران اسلامی در دنیا بی‌مانند است و هیچ انقلابی مثل نظام جمهوری اسلامی ایران اینگونه با پشتوانه اقشار مختلف مردم به حرکت مستمر خود ادامه نداده و در مسیر شعارهای ابتدای انقلاب تاکنون هیچ خللی ایجاد نشده است.
وی تاکید کرد: حضور آگاهانه مردم در صحنه های مهم و تاثیرگذار با وجود مشکلات عدیده، بیانگر پایبندی آنها به آرمان های انقلاب اسلامی و تلاش برای تحقق حداکثری اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام افزود: مردم ایران ثابت کرده‌اند که با اتحاد و همبستگی خود توان چیرگی بر مشکلات و موانع را دارند و از سختی‌ها به سلامت عبور می‌کنند و عظمت حضور گسترده مردم تامین کننده امنیت پایدار ایران اسلامی در داخل و خارج از کشور است و این حضور یکپارچه و خودجوش مردمی، تصور و توان هرگونه تحرکی بر علیه ایران را از دشمن گرفته است.
کریمی‌تبار با دعوت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای حضور در ایلام، اظهار کرد: ایلام ظرفیت‌های کلانی در زمینه سرمایه‌گذاری دارد و البته جوانان جویای شغل نیز باید برای کسب درآمد مهارت‌های فنی و آموزشی را فراگیرند.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha