• شنبه / ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۳:۳۵
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402112819880
  • خبرنگار : 50405

مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی:

علی‌رغم کینه‌توزیها شاهد امنیت مثال‌زدنی هستیم

علی‌رغم کینه‌توزیها شاهد امنیت مثال‌زدنی هستیم

ایسنا/خراسان رضوی مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی گفت: خطه نورانی و ولایتمدار خراسان رضوی به دلایل متعدد مورد طمع بیش از پیش دشمنان امنیت کشور و آرامش مردم قرار داشته و به ویژه در این ۳ سال اخیر با وجود دور جدید کینه‌توزی دشمنان پیرامون استان، شاهد امنیتی مثال‌زدنی هستیم.

دستیار وزیر اطلاعات و مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی در آستانه میلاد امام زمان(عج)، نکوداشت هفته سربازان گمنام امام زمان و در آیین افتتاح نمایشگاه تبیینی «قله افتخار»، اظهار کرد: بدون تردید یکی از برترین قله‌های افتخارات نظام اسلامی که به لطف خداوند و مدد ائمه اطهار (ع) و مجاهدت‌های خاموش سربازان گمنام امام زمان(عج) در همه دستگاه‌های امنیت‌ساز حاصل شده، کسب قابلیت و قدرت امنیت‌سازی درون‌زا ومردم‌پایه، بدون الگوگیری از هیچ دستگاه اطلاعاتی در عرصه جهانی است.

وی با اشاره به توان آفندی و پدافندی اطلاعاتی امنیتی مردم‌محور، دین‌مدار و مقتدرانه در تحصیل مصالح و منافع ملی و دینی کشور، افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی و کشور عزیزمان در طی این ۴۵ سال در همه عرصه‌ها درگیر جنگ همه‌جانبه و ترکیبی دشمن بوده که یکی از این عرصه‌ها که پی در پی و زنجیره‌وار مورد خصومت ۵۱ سرویس اطلاعاتی و بیش از ۱۵۰ گروهک معاند، معارض و تروریستی بوده، عرصه امنیت و آرامش مردم است که با هم‌افزایی و همکاری حداکثری بین مجموعه‌های امنیت‌ساز و دستگاهای امنیتی و اطلاعاتی نظامی و قضایی این توطئه‌های پی در پی نقش بر آب شده است.

مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی ادامه داد: خطه نورانی و ولایتمدار خراسان رضوی به دلایل متعدد مورد طمع بیش از پیش دشمنان امنیت کشور و آرامش مردم قرار داشته و به ویژه در این ۳ سال اخیر که با دور جدید کینه‌توزی و آتش‌افروزی دشمنان و نظام سلطه مواجه بودیم، سرویس‌های اطلاعاتی غربی اضلاع ضدامنیتی چندگانه در محیط پیرامون خراسان رضوی را بازطراحی کردند و از جرثومه فساد داعش و سایر گروه‌های تکفیری تروریستی، تا گروهک‌های معاند به زباله‌دان تاریخ سپرده‌شده مانند منافقین و سازمان اطلاعاتی موساد بسیج شده‌اند تا با اقدامات ضدامنیتی آرامش و امنیت مثال‌زدنی موجود را خدشه‌دار کنند، اما به لطف خداوند تا این لحظه موفقیت مثال‌زدنی برای مجاهدان راه خدا حاصل شده است.

انتخابات باید دل‌ها را بهم نزدیک‌تر کند

حجت‌الاسلم و المسلمین احمد مروی، تولیت آستان قدس رضوی نیز در این مراسم عنوان کرد: ماه شعبان یکی از منازل سلوک آل‌الله است و در این ماه رحمت خداوند شامل همه پیروانش می‌شود، به شرطی که پیروان با اعمال صالح و استغفار پیغمبر را یاری و کمک کنند.

تولیت آستان قدس رضوی در آستانه میلاد امام زمان(عج)، نکوداشت هفته سربازان گمنام امام زمان و در آیین افتتاح نمایشگاه تبیینی «قله افتخار»  عنوان کرد: ماه شعبان یکی از منازل سلوک الی الله است و در این ماه رحمت خداوند شامل همه پیروانش می‌شود، به شرطی که پیروان با اعمال صالح و استغفار پیغمبر را یاری و کمک کنند.

حجت‌الاسلم و المسلمین احمد مروی افزود: ما باید در عمل و رفتار خودمان را شبیه پیامبر کنیم تا از رحمتش بهره ببریم و در صورتی به پیامبر و امام زمان(عج) نزدیک می‌شویم که از آنها پیروی کنیم. اجر کار سربازان گمنام بسیار زیاد است، چراکه امنیت مردم را فراهم می‌کنند و این کار بسیار باارزشی است.

تولیت آستان قدس رضوی تاکید کرد: هر مقدار کار مهمتر و مسئولیت سنگین‌تر می‌شود، باید در روز قیامت پاسخگو باشیم. هر کاری می‌کنید خدا را ناظر بر اعمال خود بدانید. 

مروی با تاکید بر اهمیت انتخابات، گفت: انتخابات باید دل‌ها را بهم نزدیکتر کند و یک اتحاد و وحدت ملی به وجود بیاورد، انتخابات میدان مبارزه سیاسی است و اگر اختلاف در آن باشد دشمن به راحتی نفوذ پیدا می‌کند.

حفظ امنیت و جلوگیری از التهاب در فضای امنیتی بسیار سخت است

یعقوبعلی نظری، استاندار خراسان رضوی نیز در این مراسم بیان کرد: حفظ امنیت و جلوگیری از التهاب در فضای امنیتی بسیار سخت است و نیاز به تلاش‌های مستمر و طراحی‌شده دارد.

وی اضافه کرد: خراسان رضوی با ویژگی‌های شاخص از جمله وجود مضجع امام رضا(ع) در معرض تهدیدات شدید امنیتی است و تمرکز بر این استان از سوی دشمنان برای ناامن کردن زیاد است و نباید غافل شویم، چراکه با حضور سالانه ۳۰ میلیون زائر داخلی و خارجی اولین توقع وجود امنیت و آرامش زائران است.

استاندار خراسان رضوی تاکید کرد: استان در حال توسعه است و در این مسیر همبستگی و اتحاد تمامی دستگاه‌های اجرایی لازم است.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha