• شنبه / ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۵:۰۴
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 1402112819982
  • خبرنگار : 50325

برگزاری جشن 11 هزار نفری هفته جوان در قم

برگزاری جشن 11 هزار نفری هفته جوان در قم

ایسنا/قم مدیرکل ورزش و جوانان قم گفت: برنامه‌های متنوعی برای هفته جوان پیش‌بینی شده که جشن ۱۱ هزار نفری برای جوانان و خانواده‌هایشان از جمله مهم‌ترین برنامه‌های هفته جوان است.

ابراهیم سانی خانی امروز ۲۸ بهمن‌ماه در نشست خبری که به مناسبت هفته جوان برگزار شد، اظهار کرد: ۳۰ جوان برتر در رشته‌های ورزشی، علمی، فرهنگی، اقتصادی، هنری و کارآفرینی امسال در هفته جوان در استان‌ قم تجلیل می‌شوند و داوری‌ها اکنون در حال انجام است.

وی افزود: به مناسبت هفته جوان جشن بزرگ ۱۱ هزار نفری در سالن شهید سلیمانی مجموعه نظام مهندسی قم برگزار و از ۳۰ جوان برتر استان، در این جشن تجلیل می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان‌قم ادامه داد: رویکرد اداره کل ورزش‌وجوانان امسال تغییر کرده و برگزاری جشن و پیگیری‌های مربوط به آن توسط تشکل های جوانان انجام می‌شود و اداره‌کل ورزش و جوانان فقط پیشتیبانی مادی و معنوی را در دستور کار دارد.

وی ابراز داشت: درحاشیه برگزاری جشن بزرگ هفته جوان در استان قم، برنامه‌های مشاوره ازدواج، روانشناسی، اقتصادی و کار و اشتغال ارائه می‌شود.

سانی‌خانی افزود: جشن دیگری با عنوان "جوان انقلابی، استکبار ستیزی و عزت ملی" برای روز ۴ اسفند در نظر گرفته‌ایم که در ورزشگاه شهید حیدریان قم برگزار خواهد شد.

وی عنوان کرد: شعار هفته جوان "جوان ایرانی، پرچمدار عزت و پیشرفت" برگرفته از بیانیه گام دوم انقلاب است و در همین راستا امسال جوانان و تشکل‌های آنان برنامه‌های هفته جوان را پیگیری می‌کنند.

مدیرکل‌ورزش‌وجوانان‌استان‌قم با اشاره به برنامه‌های هفته جوان گفت: این برنامه‌ها از ۳۰ بهمن در استان قم آغاز شده و به مدت یک هفته ادامه پیدا می‌کند و در این هفته برگزاری نشست‌های‌ گفت‌وگوی جوانان و پاتوق‌های فرهنگی در نقاط مختلف استان را خواهیم داشت و غبارروبی گلزار شهدای جنگ تحمیلی و مدافع حرم نیز در برنامه‌ها گنجانده شده‌است.

سانی‌خانی ابراز داشت: برگزاری برنامه ویژه دانش بنیان‌ها با همکاری دانشگاه‌های استان، اردوهای روایت پیشرفت، برنامه پاکسازی طبیعت و محیط زیست، کارگاه‌های خلاقیت و نوآوری، نشست‌های هم اندیشی جوانان با مسئولان استانی، ایستگاه‌های فرهنگی و مشاوره جوانان و خانواده و جشن ازدواج در مسیر مسجد مقدس جمکران در روز نیمه شعبان از دیگر برنامه‌های هفته جوان در قم است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha