• شنبه / ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ / ۲۰:۱۰
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1402112820188
  • خبرنگار : 50161

مشارکت حداکثری در انتخابات امتداد خون شهدا است

مشارکت حداکثری در انتخابات امتداد خون شهدا است

ایسنا/زنجان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و انتخاب اصلح امتداد خون شهدای والامقام است.

عباس برزگر در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اهمیت انتخابات پیشرو و مشارکت حداکثری در این انتخابات، اظهار کرد: پس از گذشت ۴۵ سال از پیروزی انقلاب اسلامی، کشور در موقعیت حساسی قرار دارد و دشمنان جمهوری اسلامی تلاش می‌کنند تا انقلاب را تضعیف کرده و همواره سعی در ناامید و دلسرد کردن ملت دارند.

وی با بیان اینکه شهدا همواره در زمان حساس کشور در صحنه حضور داشتند، تصریح کرد: مردم ایران با مشارکت پرشور و حداکثری در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری و انتخاب نماینده اصلح، ادامه‌دهنده سیره شهدای والامقام خواهند بود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان، حضور حداکثری و پرشور مردم در انتخابات را ضامن بقاء نظام و امنیت کشور در برابر در برابر شوم دشمن عنوان کرد و افزود: انتخابات تعیین‌کننده سرنوشت کشور است و همه اقشار جامعه باید با حضور در پای صندوق‌های رای و انتخابی آگاهانه و هوشمندانه در سرنوشت کشور که برای اقتدار و سربلندی آن صدها هزار شهید، جانباز و آزاده تقدیم شده، سهیم شوند و حمایت خود را از انقلاب، ولایت‌فقیه و آرمان‌های نظام اسلامی به نمایش بگذارند.

این مسئول در بخشی از سخنان خود به نقش خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در عرصه انتخابات اشاره کرد و گفت: جامعه ایثارگری همواره در عرصه‌ انتخابات پیشرو هستند و باید با حضور حداکثری خود در این حماسه مهم کشور، علاوه بر اینکه الگویی برای سایر اقشار جامعه باشند، به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص مشارکت حداکثری نیز که همواره تاکید کرده‌اند، جامعه عمل بپوشانند.

برزگر در ادامه سیره عملی شهدای والامقام را بهترین الگو برای منتخبان انتخابات عنوان کرد و گفت: کاندیداهای انتخابات به ویژه منتخبان باید با الگو گرفتن از زندگی شهدا و وصایای این عزیزان در راستای رشد، توسعه و اعتلای کشور به ویژه حوزه انتخابی خود تلاش کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha