• شنبه / ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ / ۲۳:۱۸
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402112820254
  • خبرنگار : 50652

استاندار گلستان:

ایجاد فرصت تبلیغاتی یکسان برای نامزدها ضروری است

ایجاد فرصت تبلیغاتی یکسان برای نامزدها ضروری است

ایسنا/گلستان استاندار گلستان با اشاره به اهمیت برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور، گفت: برقراری عدالت انتخاباتی و ایجاد فرصت تبلیغاتی یکسان برای نامزدها ضروری است.

علی‌محمد زنگانه شامگاه ۲۸ بهمن در هفتمین جلسه بررسی تبلیغات انتخابات استان که با حضور حمیدرضا بهمنی نژاد رئیس هیات نظارت بر انتخابات استان در محل استانداری گلستان برگزار شد، ضمن اشاره به اینکه برقراری عدالت انتخاباتی و ایجاد فرصت تبلیغاتی یکسان برای نامزدها ضروری است، اظهار کرد: فرمانداران موظف به برقراری این عدالت تبلیغاتی در شهرستان‌ها هستند.

وی تلاش های صداوسیمای مرکز استان در راه‌اندازی شبکه های تبلیغاتی مراکز ۶ گانه حوزه های انتخابیه استان را شایسته تقدیر عنوان کرد و گفت: امیدواریم افزایش امکان دریافت فیلم‌های تبلیغاتی نامزدها به ارتقا مشارکت عمومی مردم در انتخابات ۱۱ اسفندماه کمک کند.

استاندار گلستان با بیان اینکه فرمانداران در تعامل با اتحادیه چاپخانه داران بایدها و نبایدهای اقلام تبلیغاتی چاپی را بر اساس استانداردهای عنوان شده به آنان اعلام کنند، گفت: همچنین راه‌اندازی یک کانال با حضور نمایندگان تام الاختیار نامزدها جهت ارائه بایدها و نبایدهای تبلیغاتی به آن‌ها ضروری است.

زنگانه با اشاره به اهمیت برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور گفت: ایجاد گذر انتخابات، کافه انتخابات در شهرها و نیز برگزاری مناظره‌های انتخاباتی در دانشگاه‌ها با حضور صاحب نظران سیاسی به افزایش شور انتخاباتی سالم در جامعه کمک می‌کند.

وی با تاکید بر ظرفیت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در برگزاری هرچه پرشورتر انتخابات، خاطر نشان کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌تواند با استفاده از ظرفیت رسانه‌های مکتوب، دیجیتال و شبکه‌های مجازی موج رسانه‌ای را در جامعه ایجاد کند.

استاندار گلستان انتخابات در گلستان را از لحظه آغاز تا به امروز به دلیل نام نویسی و مشارکت گسترده نمایندگان اقوام و گرایشات سیاسی رقابتی عنوان کرد و گفت: همانطور که تا به امروز شاهد حضور پررنگ گلستانی‌ها بوده‌ایم، امیدواریم اوج این رقابت و مشارکت را در روز انتخابات ۱۱ اسفندماه نیز شاهد باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha