• یکشنبه / ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ / ۰۰:۰۷
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1402112920263
  • منبع : نمایندگی سمنان

رئیس ستاد انتخابات استان:

انتخابات یک پدیده امنیت ساز است

انتخابات یک پدیده امنیت ساز است

ایسنا/سمنان معاون سیاسی امنیتی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان از انتخابات به عنوان یک پدیده امنیت ساز یاد کرد.

احمد ریواده ۲۸ بهمن ماه در آئین به مناسبت هفته سربازان گمنام امام زمان در سمنان ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای امنیت و مدافعان حرم و امنیت، با تبریک اعیاد شعبانیه و فرارسیدن هفته بزرگ‌داشت سربازان گمنام امام زمان(عج) اظهار کرد: اساسی‌ترین و مهم‌ترین موضوع که پایه شکل‌ریزی تمدن‌ها بوده، امنیت است.

وی افزود: امنیت، برساخت و زیرساخت آن در ایران با سایر مکاتب، تفاوت چشمگیری دارد و آن‌چه در ایران، امنیت را متفاوت کرده، این است که مبتنی بر ایمان تعریف شده و ویژگی خاص سربازان گمنام امام زمان(عج) نیز، ایمان است.

وی با اشاره به سه خصوصیت ویژه امنیت در جامعه اسلامی گفت: امنیت از این منظ  مبتنی بر امام امت، آگاهی و بصیرت، و مبتخی بر حفاظت و صیانت از مردم است.

وی با بیان اینکه امنیت در جمهوری اسلامی ایران، مردم‌پایه است افزود: در بیانیه گام دوم انقلاب، علم به عنوان پایه عزت او اقتدار کشور مطرح شده و ابعاد امنیت در حوزه‌های مختلف مردمی تعریف شده است.

ریواده به نقش و جایگاه مردم در نظام اسلامی پرداخت و تأکید کرد: حضور در انتخابات، برای کشور، امنیت‌ساز است و مهم‌ترین رکن پیشرفت یک جامعه، مردم هستند.

معاون استاندار سمنان اظهار کرد: انتخابات یک موضوع و مؤلفه مهم در حوزه امنیت و یکی از راهبردهای توسعه و پیشرفت کشور به شمار می‌رود.

وی که در جمع بزرگی از دانش آموزان سخن می‌گفت تصریح کرد: توجه به اولویت‌های کشور یکی از ویژگی‌های شاخص دانش‌آموز تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

ریواده تأکید کرد: اگر جوان و نوجوان امروز، تمدنی را به تصویر کشد در واقع امنیتِ پایدار شکل خواهد گرفت و رویکرد دولت سیزدهم نیز تحقق اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است.

رئیس ستاد انتخابات استان با اشاره به اهمیت انتخابات ۱۱ اسفندماه خاطرنشان کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات و زمینه سازی برای تحقق مشارکت بالا و پرشور مردم امری ضروری است.

وی با اشاره به انجام تمامی فرآیندهای انتخاباتی در استان اظهار کرد: خوشبختانه فضای حاکم بر استان، یک فضای انتخاباتی است.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha