• یکشنبه / ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ / ۰۹:۱۱
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1402112920342
  • خبرنگار : 50214

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره «ترجمان دانش» دانشگاه علوم پزشکی یزد

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره «ترجمان دانش» دانشگاه علوم پزشکی یزد

ایسنا/یزد مهلت ارسال آثار به اولین جشنواره دانشجویی «ترجمان دانش» که به همت دانشگاه علوم پزشکی یزد در ایام پایانی امسال برگزار خواهد شد، تمدید شد.

دانشگاه به عنوان یکی از مهم‌ترین منابع تولید دانش بایستی بتواند ارتباط مفید، موثر و کارایی بین تولیدکنندگان دانش و استفاده‌کنندگان از این دانش برقرار کند و این ارتباط یک فرایند دوطرفه است که باعث هدفمند شدن، اثربخشی و بهبود کیفیت فعالیت‌های دانشگاه می‌شود.

یکی از اساسی‌ترین بخش‌های انتقال دانش از دانشگاه و مراکز پژوهشی به کاربران، ترجمان یافته‌های پژوهشی به زبان مخاطبان، مدیران، ذی نفعان و کاربران است؛ در واقع ترجمان دانش سلامت فرایندی است که تعامل بین پژوهشگران و استفاده کنندگان در بخش‌های مختلف سلامت و درمان، از انتخاب موضوع پژوهشی تا انتشار آن به نحوی که امکان بهره برداری از دانش بیشتر شود را تبیین می‌کند.

در همین راستا نیز واحد ترجمان دانش دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد با همکاری کمیته تحقیقات و فناوری دانشجویی این دانشگاه در نظر دارد اولین جشنواره دانشجویی ترجمان دانش را در تاریخ ۱۵ اسفندماه به منظور آشنایی دانشجویان و اساتید با مفهوم ترجمان دانش، معرفی طرح‌ها و پایان‌نامه‌های مناسب برای ترجمان دانش، تشویق دانشجویان در جهت تولید ابزار ترجمان دانش و نیز افزایش طرح‌ها و پایان‌نامه‌های منجر به ترجمان دانش را برگزار کند.

تمام دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی مشغول به تحصیل یا فارغ التحصیلان در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکترای حرفه‌ای و دکترای تخصصی، که دارای طرح تحقیقاتی یا پایان نامه خاتمه یافته یا در آستانه دفاع، در سال اجرای جشنواره هستند، می‌توانند با ارسال کلیپ تصویری حداکثر ۳ دقیقه‌ای از طرح تحقیقاتی یا پایان نامه خود و ارسال از طریق https://kte.ssu.ac.ir/ktf/ در این جشنواره شرکت کنند.

مهلت ارسال آثار بنا بر اعلام دبیرخانه جشنواره تا هفتم اسفندماه تمدید شده است و برگزیدگان جشنواره به مرحله کشوری این مسابقه که با عنوان «دفاع سه دقیقه‌ای» برگزار خواهد شد، حضور خواهند یافت.

این جشنواره برای برگزیدگان اول تا سوم استانی، جوایز نقدی ۱۰ تا ۳۰ میلیون ریالی نیز در نظر گرفته است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha