• یکشنبه / ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ / ۰۹:۵۶
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1402112920402
  • خبرنگار : 50040

مدیرعامل برق منطقه ای گیلان خبر داد

بهره برداری از پست سیار سنگر تا پایان سال

بهره برداری از پست سیار سنگر تا پایان سال

ایسنا/گیلان مدیرعامل برق منطقه ای گیلان با بیان اینکه پست سیار سنگر با پیشرفت فیزیکی ۸۶ درصدی به زودی به بهره برداری خواهد رسید، گفت: عملیات اجرایی این پروژه در سال ۱۴۰۱ در زمینی به مساحت ۵۰۰۰ مترمربع آغاز شده و پیش بینی می شود در سال جاری به بهره برداری برسد.

محمود دشت بزرگ امروز، ۲۹ بهمن ماه در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به انجام مرحله سخت و حساس تامین زمین پست سیار سنگر، اظهار کرد: این پروژه از پروژه های حیاتی و جزو ۱۸۰ اقدام عملیاتی تدوین شده وزارت نیرو برای عبور موفق از اوج بار سال آتی است.

وی افزود: خوشبختانه با رایزنی های مختلف و همکاری بسیار خوب مسئولان استان، نمایندگان شهرستان رشت، بخشدار سنگر و دیگر مقامات محلی، زمین پست که بسیار اساسی و مهم بود، تامین شد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان درخصوص اهداف پروژه عنوان کرد: سرویس دهی مطلوب به مشترکین و رفع مشکل افت ولتاژ و تداوم تقویت و پایداری شبکه فوق توزیع بخش سنگر، افزایش قابلیت اطمینان در سطح فوق توزیع و اشتغالزایی جوانان منطقه از جمله اهداف این پروژه می باشد.

دشت بزرگ در مورد مشخصات فنی پروژه نیز اضافه کرد: پست سیار ۶۳.۲۰ کیلوولت ۱۵ مگاولت آمپر سنگر شامل یک فیدر ورودی و چهار فیدر خروجی ۲۰ کیلوولت است.

وی با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۸۶ درصدی پروژه مذکور، افزود: برای این پروژه ۶۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری شده و برای ۹ نفر اشتغالزایی مستقیم و برای ۳۰ نفر اشتغالزایی غیر مستقیم ایجاد خواهد شد.

مدیرعامل برق منطقه ای گیلان با اشاره به اهمیت این پروژه در تامین برق پایدار و مطمئن منطقه سنگر، خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی این پروژه در سال ۱۴۰۱ در زمینی به مساحت ۵۰۰۰ مترمربع آغاز شده و پیش بینی می شود در سال جاری به بهره برداری برسد.

وی با بیان اینکه پست سیار پروژه تامین و آماده حمل به محل استقرار است، تصریح کرد: کرسی چینی دیوار انجام شده و دیوارکشی نیز در حال اجراست. مخلوط ریزی و تسطیح زمین نیز پس از صدور مجوز برداشت مصالح توسط سازمان صمت استان، انجام خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha