• یکشنبه / ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۰:۲۹
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1402112920444
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

سرپرست فرمانداری شهرستان:

تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات در شهرستان دنا اندیشیده شده است

تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات در شهرستان دنا اندیشیده شده است

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد سرپرست فرمانداری شهرستان دنا گفت: همه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات ۱۱ اسفند در این شهرستان اندیشیده شده است.

«پارسا شعبانی» در گفت و گو با خبرنگار ایسنا با بیان اینکه از خیلی وقت پیش در آمادگی کامل انتخاباتی به سر می بریم، افزود: در تمام حوزه ها آماده ایم، اعضای شعب، کاربران و نمایندگان فرماندار انتخاب شده اند و  آموزش های لازم نیز در حال انجام است.

وی با اشاره به این که مهمترین اقدام، چینش و آموزش نیروهاست که در شهرستان از چندین روز پیش کار آموزش را شروع کرده ایم؛ اظهار کرد: در شهرستان دنا ۶۲ شعبه اخذ رای داریم که از این تعداد ۳۸ شعبه در بخش پاتاوه و ۲۴ شعبه در بخش مرکزی بوده، همچنین از مجموع ۶۲ شعبه ۴۲ شعبه سیار و ۲۰ شعبه ثابت هستند.

سرپرست فرمانداری شهرستان دنا خاطرنشان کرد: همه تمهیدات را در زمینه انتخابات در نظر گرفته ایم، از مکان‌های مربوطه بازدیدهای میدانی صورت گرفته، وسایل مورد نیاز فراهم شده است و نیروها نیز چند مرحله آموزش می بینند.

شعبانی تصریح کرد: در شهر سی سخت هشت شعبه داریم که از این تعداد ۷ شعبه ثابت و یک شعبه بین ادارات سیار است و در بخش پاتاوه نیز چهار شعبه شهری داریم و ۵۰ شعبه دیگر در این شهرستان شعب روستایی هستند.

وی در زمینه رقابت، امنیت، مشارکت و سلامت به عنوان چهار راهبرد مقام معظم رهبری در مورد انتخابات ادامه داد: جلسات مداومی با شورای اداری و شورای تامین در خصوص برقراری امنیت شهرستان در زمینه انتخابات برگزار شده و متنفذینی که در روستاها و شهرها مورد اعتماد مردم بودند را چندین بار دعوت کردیم. برای تنش‌های احتمالی نیز رصد کرده ایم و تاکنون هیچ مورد امنیتی در شهرستان نداشته ایم در حوزه سلامت نیز بارها قوانین مجلس شورای اسلامی را در جلسات مختلف گوشزد کرده ایم و تذکراتی به افراد مختلف دادیم.

برکناری یک مدیر شهرستان دنا بخاطر فعالیت های انتخاباتی

سرپرست فرمانداری شهرستان دنا عنوان کرد: حتی بخاطر بحث سلامت انتخابات یکی از مدیران شهرستانی به دلیل فعالیت‌های انتخاباتی برکنار شد چراکه قانون انتخابات مجلس بر این بوده که مدیران حق سوگیری برای کسی یا علیه کسی در زمان انتخابات را ندارند با این حال یکی از مدیران شهرستان ما در چند روز گذشته نشست انتخاباتی با یکی از داوطلبان نمایندگی مجلس داشته و از او حمایت کرده بود که رسانه ها تصاویر آن را منتشر کردند، بنابراین سریع به این موضوع ورود پیدا کرده و این مدیر را برکنار کردیم.

شعبانی اظهار کرد: در بحث مشارکت هم در نشست ها و جلسات مداومی با شوراهای اسلامی، دهیاران، معتمدین، جامعه روحانیت و ائمه جمعه در مناسبت‌های مختلف در تلاشیم و امیدواریم مشارکت مردم و شور حضور پای صندوق های رای را افزایش دهیم.

وی تصریح کرد: با توجه به حضور پرشور مردم بزرگوار و ولایتمدار شهرستان دنا در راهپیمایی ۲۲ بهمن می بینیم که مردم شهرستان مردمی پایبند هستند و به شرکت کردن در انتخابات اعتماد و اطمینان دارند.

سرپرست فرمانداری شهرستان دنا بیان کرد: هیچ شعبه ای در شهرستان دنا پیدا نمی کنید که اعضای آن یک طرفه باشد و در هر شعبه ما حداقل چهار نامزد انتخاباتی نیرو دارند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha