• یکشنبه / ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۰:۳۰
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1402112920446
  • خبرنگار : 50026

گفت و گو ایسنا با رئیس ستاد انتخابات خراسان جنوبی:

حرکت بر مدار قانون...

حرکت بر مدار قانون...

ایسنا/خراسان جنوبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: هر فرد حقیقی و حقوقی که قانون را مطالعه کند به سوالاتی که مد نظر است خواهد رسید چرا که ما بر مدار قانون حرکت می‌کنیم.

سید محمد رضا طالبی، رئیس ستاد انتخابات خراسان جنوبی با اشاره به موضوع انتخابات این دوره از دوازدهمین انتخاب مجلس شورای اسلامی و ششمین انتخابات خبرگان رهبری، در گفت و گو با ایسنا گفت: هر فرد حقیقی و حقوقی که قانون را مطالعه کند به سوالاتی که مد نظر است خواهد رسید چرا که ما بر مدار قانون حرکت می‌کنیم.

وی در خصوص برنامه زمان بندی ابلاغی از وزرات کشور که بر اساسی مفاد قانونی تعریف شده است، اظهار کرد: بر اساس برنامه زمانبندی حرکت کرده‌ایم و عقب ماندگی از برنامه نداریم لذا روند اجرایی انتخابات به درستی انجام شده و در حوزه آموزش برای فرمانداران بخشداران عوامل اجرایی و عوامل شعب آموزش برگزار کرده‌ایم و تجهیزات لازم را گرفته‌ایم.

طالبی با بیان اینکه در بحث ارتباطی، ارتباط موبایلی و خطی برقرار است و مشکل نداریم، تصریح کرد: در موضوع مشارکت در خراسان جنوبی مردم مومن انقلابی و ولایی داریم و در تمام مناسبت‌ها نشان دادند همراه با نظام هستند که نمونه آن 22 بهمن نشان‌گر این موضوع بود و لذا در انتخابات مشارکت هوشمند هدفمند و پرشوری خواهد بود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: به جهت یادآوری برای مردم از ظرفیت‌ها در حوزه مشارکت استفاده کردیم و دشمن به طور مرتب بر طبل ناامیدی می‌کوبد و از طریق امپراطوری رسانه‌ای خود توفیقات منطقه‌ای ملی و جهانی را وارونه نشان می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه ضعفی که ناامیدی را در بین مردم رواج دهد، افزود: در راستای امید بخشی مرد محاکمیت کارهای بزرگی انجام داده و به صورت واقع بینانه مدیران برای مردم بازگو کردند و از حلقه‌های میانی حاکمیت و مردم استفاده شده و دعوت مردم به انتخابات را داشتنه‌اند که اگر مشارکت قوی باشد چه فوایدی برای مردم دارد و اگر ضعیف چه مضراتی دارد.

طالبی بیان کرد: به طور مرتب برای مردم عنوان می‌شود که از ظرفیت سخنران در جوامع مختلف استفاده شده است و در کلیت داستان آمادگی لازم برای برگزاری انتخابات پرشور را داریم و در حوزه رقابت بالاترین سطح نخبگان در بحث داوطلب شدن داشتیم.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی افزود: تا الان 118 نفر در استان به رقابت خواهند پرداخت و 4 کرسی از استان داریم که به ازای هرکدام 30 نفر رقابت می‌کنند که در این دوره منحصر به فرد است و احساس وظیفه جامعه نخبگان نسبت به مردم و نظام ستودنی بود و لذا آماده برای انتخابات سالم با امنیت خوب و مشارکت بالا را داریم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha