• یکشنبه / ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۱:۲۷
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1402112920516
  • خبرنگار : 71610

رسانه‌های صهیونیست: موشک‌های نقطه زن مزیتی برای حزب‌الله هستند

رسانه‌های صهیونیست: موشک‌های نقطه زن مزیتی برای حزب‌الله هستند

رسانه‌های رژیم صهیونیستی با اذعان به توان موشکی حزب‌الله لبنان، موشک‌های نقطه زن را یک مزیت برای این جنبش ارزیابی کردند.

به گزارش ایسنا، رسانه‌های صهیونیستی در این باره گزارش دادند پرتاب ناگهانی موشک‌های دقیق از لبنان به مکان‌های حساس در شمال سرزمین‌های اشغالی در هر جنگی مزیت بزرگی به حزب‌الله می‌دهد.

رسانه‌های عبری در این باره به بازنشر اظهارات جمعه «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان پرداختند که در آن اعلام کرد «مقاومت دارای قابلیت‌های موشکی عظیم و دقیقی است که از کریات شمونه تا ایلات را هدف قرار می‌دهند».

در همین زمینه، «زهاوا گالون» رئیس سابق حزب «مرتز» گفت: اسرائیل نمی‌تواند به خود اجازه دهد در ۲ جبهه بجنگد، منظور من «جنگ واقعی» است.

وی افزود: آنها (کابینه رژیم صهیونیستی) به ما گفتند که ما آماده جنگ در غزه هستیم و دیدیم چه اتفاقی افتاد.

زهاوا همچنین گفت:  ورود بنی گانتس و گادی آیزنکوت به کابینه جنگ دقیقاً با هدف «جلوگیری» از اقدام یوآو گالانت و جرات جنگ در جبهه شمال بوده است.

در همین راستا، «آویخای اشترن» شهردار شهرک «کریات شمونه» نیز اذعان کرد: شهرک نشینان شمال پس از چهار ماه در وضعیت غیرقابل تحمل و تحت فشار وحشتناکی قرار دارند.

وی همچنین به پیام سید حسن نصرالله (از کریات شمونه تا ایلات) اشاره کرد و نسبت به اتفاقات در دوره پیش‌رو هشدار داد و گفت: آیا شهرک‌های بیشتری در شمال تخلیه خواهند شد؟

اشترن افزود: چهار ماه است که خارج از خانه هستیم، اهداف جنگ در جبهه شمال چیست و در چه شرایطی ما را به منطقه برمی‌گردانند؟

یک روز پس از آغاز تجاوزات رژیم اشغالگر به نوار غزه از هفتم اکتبر، حزب‌الله لبنان اولین طرف در محور مقاومت بود که با انجام حملاتی به شمال فلسطین اشغالی، رسما به عملیات فلسطینی طوفان‌الاقصی ملحق شد و پس از آن مرزهای لبنان و سرزمین‌های اشغالی فلسطین به صورت روزانه و تقریبا ۲۴ ساعته صحنه تبادل آتش میان حزب‌الله لبنان و ارتش رژیم صهیونیستی شده‌ است.

رسانه‌های عبری گزارش دادند از زمان آغاز نبرد طوفان‌الاقصی و شلیک موشک از جنوب لبنان، چندین افسر و نظامی صهیونیست کشته و ده‌ها پایگاه نظامی آن‌ها توسط حزب‌الله هدف گرفته شده‌ است و به همین دلیل کابینه تندرو «بنیامین نتانیاهو» مجبور به تخلیه هزاران شهرک‌نشین از شمال فلسطین اشغالی شد و تعدادی از شهرک‌نشینان هم خودشان از منطقه فرار کردند.

اخیرا رسانه‌های عبری فاش کردند که این شهرک‌نشینان صهیونیست حاضر به بازگشت به خانه‌هایشان نیستند و می‌گویند که کابینه نتانیاهو توجهی به سرنوشت آن‌ها نداشته و آن‌ها را رها کرده‌ است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۱۲-۰۱ ۰۹:۰۸

حزب‌الله لبنان پیروز است ... اسرائیل سگ ها ر نابود است